بازی ایران و امارات ساعت چند است؟ / پخش مستقیم اینترنتی

بازی ایران و امارات ساعت چند است؟ /پخش مستقیم اینترنتی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بازی ایران و امارات در جام ملت‌های آسیا 2023 ساعت 18:30 دقیقه امروز سه‌شنبه 3 بهمن ماه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی (آموزش سیتی) برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 در حالی به مصاف امارات می‌رود که دو بازی قبلی خود برابر فلسطین و هنگ کنگ را با برد پشت سر گذاشته و 6 امتیازی است.

جام ملت‌های آسیا 2023 به میزبانی قطر از جمعه 22 دی ماه آغاز شده و در هفته سوم مرحله گروهی خود قرار دارد. مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها نیز از 8 تا 11 بهمن ماه برگزار می‌شود.

پخش بازی ایران و امارات

بازی ایران و امارات در قالب برنامه فوتبال برتر ویژه جام ملت‌های آسیا از شبکه سه سیما بخش خواهد شد. همچنین برخی پلفترم‌های اینترنتی مثل آپارات و تلوبیون نیز این بازی را به صورت آنلاین پخش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تاریخچه بازی‌های ایران و امارات در جام ملت‌های آسیا

ایران در جام ملت‌های آسیا ۵ بار با امارات بازی کرده و با چهار برد و یک تساوی در دیدارهای رودررو برابر امارات عملکرد خوبی داشته است.

جالب اینکه ایران تاکنون در دیدارهایش برابر امارات در جام ملت‌های آسیا هیچ گلی نخورده است و هیچ تیمی در تاریخ این رقابت‌ها نبوده که ۵ بار یا بیشتر در برابر تیمی قرار گرفته باشد و دروازه‌اش باز نشده باشد.

عملکرد تیم ملی ایران در برابر هنگ کنگ

به عقیده برخی از کارشناسان فوتبال تیم ملی فوتبال ایران در برابر هنگ کنگ عملکرد مطلوبی نداشت. به طوری که در بسیاری از مواقع توپ در میانه میدان سرگردان بود.

همچنین، مهاجمان چندین موقعیت گل را از دست دادند. مدافعان نیز یک موقعیت خطرناک را روی دروازه خودی ایجاد کردند که بیرانوند به سختی موفق شد توپ را از دروازه خارج کند.

با این وجود بازی ایران و هنگ کنگ با تک گل مهدی قائدی با برد ایران به پایان رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : آپاراتتلوبیون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز