دستمزد نجومی و شوکه کننده طارمی در اینترمیلان

دستمزد نجومی و شوکه کننده طارمی در اینتر-کاماپرس

با قطعی شدن قرارداد طارمی با اینتر، این بازیکن در تابستان آتی راهی سری آ می‌شود. درآمد طارمی در اینتر به سالی 3 میلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش کاماپرس، مهدی طارمی با پایان قراردادش با پورتو، تابستان پیش رو راهی ایتالیا خواهد شد و تنها چند ماه دیگر برای پورتو بازی می‌کند.

اینتر بار دیگر با نمایندگان مهدی طارمی دیدار کرد تا در مورد انتقال این بازیکن ایرانی که در پایان فصل، قراردادش با پورتو به پایان می‌رسد، مذاکره کند. در جلسه مدیران اینتر و مدیر برنامه‌های طارمی همه چیز به ‌خوبی پیش رفت و بازیکن ایرانی تابستان آینده پیراهن اینتر را به تن می‌کند.

نراتزوری با قراردادی سه ساله به ارزش ۹ میلیون یورو مهاجم ایرانی پورتو را به ایتالیا خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طارمی پیشنهادهای بهتری از عربستان و ترکیه نیز دارد ولی ترجیح می‌دهد در فوتبال اروپا بماند و به همین خاطر اینتر را انتخاب کرده است. طارمی با رفتن به اینتر، اولین ایرانی تاریخ این باشگاه خواهد بود.

گاتزتا دلو اسپورت نیز خبر داد: طارمی که  اکنون در قطر است و در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، از قبل به باشگاه پورتو اطلاع داده که قراردادش را در تابستان تمدید نمی‌کند.

طارمی در اینتر سه برابر بیشتر از پورتو حقوق می‌گیرد، حقوق این بازیکن در پورتو کمی بیش از یک میلیون یورو است که در اینتر به سالی ۳ میلیون یورو خواهد رسید.

به نقل از ایسنا، طارمی باید همراه دیگر ملی‌پوشان ایران برای مصاف دوم در جام ملت‌های آسیا آماده شود. تیم ملی ایران ساعت ۲۱:۰۰ جمعه 29 دی با هنگ‌کنگ روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز