بازگشت سقف برداشت از عابربانک به دوران پیش از کرونا

لست سکند

سقف برداشت وجه نقد از عابربانک و انتقال وجه آنلاین که به دلیل همه‌گیری کرونا با افزایش روبرو شده بود، بار دیگر کاهش یافت.

به گزارش کاماپرس، با افزایش نگرانی‌های ناشی از شیوع کرونا در کشور، با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک‌ها سقف برداشت وجه نقد از عابربانک و انتقال وجه کارت به کارت (آنلاین و عابربانک) خود را که تا پیش از این به ترتیب ۲۰۰ هزار و ۳ میلیون تومان بود را به ۵۰۰ هزار و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش دادند.

طبق اطلاعیه جدید بانک مرکزی از امروز اول خردادماه سقف برداشت نقدی به حالت قبل یعنی ۲۰۰ هزار تومان و سقف کارت به کارت از طریق خودپردازها، درگاه‌های اینترنتی و کیوسک‌ها حداکثر مبلغ ۳ میلیون تومان در شبانه‌روز و از طریق پرداخت‌سازها مبلغ یک میلیون تومان خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد ذیل بایستی از تاریخ ۱‌‏.۳‌‏.۱۳۹۹ بر اساس بخشنامه‌های شرایط عادی اجرا شود:

* سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، کیوسک و خودپردازها حداکثر به مبلغ سی میلیون ریال در شبانه روز

راز آسمان پایتخت

* سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها به مبلغ ده میلیون ریال

* سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) به مبلغ دو میلیون ریال

* تمدید کارت‌های بانکی پس از احراز هویت حضوری

پایان پیام

 

مرتبط با : بانک مرکزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز