بازه قیمتی رزرو اتاق در هتل پارسیان آزادی چقدر است؟

لست سکند

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل‌های شناخته شده شهر تهران محسوب می‌شود که هر ساله با تخفیف‌های فصلی ویژه پذیرای مسافران است. رزرو اتاق در هتل آزادی تهران به صورت اقتصادی تا لوکس امکان پذیر است و مسافران می‌توانند متناسب با بودجه خود و با تخفیف ویژه یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، مسافران شهر تهران که مایل به اقامت در هتل معروف پارسیان آزادی تهران هستند می‌توانند اتاق دو تخته توئین این مجموعه را رزرو کنند. قیمت این اتاق از هتل آزادی تهران نسبت به دیگر اتاق‌ها به صرفه بوده و هم اکنون نرخ هر شب اقامت در آن به همراه صبحانه 4 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است. اتاق‌های دو تخته توئین این مجموعه در طبقات سوم تا هشتم قرار دارند. دو تخته دبل اقتصادی این مجموعه نیز با نرخ مشابه قابل رزرو است. در طبقه سوم تا هشتم، سوئیت جونیور اقتصادی نیز قرار دارد که به دلیل امکانات ویژه‌تر قیمت رزرو آن به 6 میلیون و 700 هزار تومان می‌رسد. اما در صورتی که مایل به رزرو اتاق در طبقات بالاتر از هشتم باشید و بخواهید ویو مناسب‌تری داشته باشید، دو تخته توئین تجاری گزینه مناسبی محسوب می‌شود. نرخ رزرو هر شبه این اتاق با صبحانه، 4 میلیون و 400 هزار تومان است. اتاق‌های دو تخته توئین تجاری در طبقات نهم تا نوزدهم قرار دارند. قیمت رزرو هر یک شب اتاق‌های دو تخته دبل تجاری ویژه نیز همین مقدار است. اگر قصد اقامت در سوئیت جونیور تجاری این هتل را دارید باید هر شب 7 میلیون تومان هزینه بپردازید. دو تخته توئین ویژه و دبل ویژه پارسیان آزادی به همراه صبحانه نیز قابل رزرو بوده و قیمت یک شب اقامت در این نوع اتاق‌ها به 5 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

یکی از خاص‌ترین اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران، سوئیت جونیور ویژه است که در طبقات بیست تا بیست و پنجم قرار گرفته و هزینه رزرو آن به 7 میلیون و 400 هزار تومان می‌رسد. سوئیت رویال و دوبلکس این هتل امکاناتی به مراتب ویژه‌تر از دیگر اتاق‌ها دارند و قیمت رزرو آن‌ها 10 میلیون و 500 هزار و 13 میلیون و 500 هزار تومان است.

گران قیمت‌ترین اتاق هتل آزادی تهران سوئیت پرزیدنتال است که هزینه هر شب آن به 28 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد. این اتاق در بالاترین طبقه قرار گرفته و امکانات خاصی مثل مبلمان لوکس، اتاق کار، جکوزی، اتاق مخصوص محافظ شخصی، فضای ویژه برگزاری جلسات و … دارد.

راز آسمان پایتخت

رزرو اتاق‌های هتل پارسیان آزادی با تخفیف ویژه از طریق سایت سفرانه

هزینه اقامت در این هتل در وبسایت سفرانه به صورت کامل درج شده است. براساس قوانین این هتل، در صورتی که مسافران کودک زیر پنج سال داشته باشند که به تخت اضافه نیاز نداشته باشد، هزینه اقامت وی در نظر گرفته نمی‌شود. اما هزینه رزرو اتاق برای کودکان بالای پنج سال کامل است.

این هتل هر ساله و در فصول مختلف تخفیف‌های خوبی برای مسافران در نظر می‌گیرد و افرادی که مایل به رزرو اتاق در آن هستند می‌توانند از طریق سایت سفرانه از تخفیفاتش آگاه شوند. هم اکنون رزرو اتاق از این هتل با تخفیف ویژه جشنواره شهریور وجود دارد. تنها کافی است مسافران به سایت سفرانه مراجعه داشته باشند و برای برخورداری از این تخفیف اقدامات لازم را انجام دهند.

معمولا در سایت سفرانه جزئیات مربوط به اتاق‌های هر هتل، قیمت روز، تعداد نفرات قابل اسکان در اتاق‌ها، امکانات ویژه آن‌ها و دیگر موارد مرتبط با هتل‌های انتخابی ذکر می‌شود. ضمنا این سایت اطلاعات مربوط به فاصله هر هتل از مراکز و نقاط مهم شهر را در اختیار کاربران می‌گذارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز