ایرانسل بار دیگر موفق به دریافت لوح تندیس رضایتمندی مشتری شد

لست سکند

مجموعه ایرانسل در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصادی و جهش تولیدی در قالب «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری» شرکت داشته و در این مراسم لوح زرین اجلاس را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، همایش اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سه شنبه، بیست و پنجم خردادماه 1400، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش بین المللی رایزن تهران برگزار شد. مجموعه ایرانسل برای سومین سال متوالی بود که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه به این لوح تندیس دست پیدا کرده است. با اهدای این لوح تندیس زرین رضایت مندی مشتری از ایرانسل به عنوان «یکی از پیشگامان عرصه رضایت مندی مشتری در مسیر دست یابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شد. در این مراسم لوح تندیس ذکر شده به محمد علی مقدم، معاون ارتباط مشتریان ایرانسل، به نمایندگی از بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل، اعطا شد.

پیش از این مجموعه ایرانسل موفق به دریافت هفتمین تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1399 شده بود. در مراسم یاد شده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان حضور داشتند.

حضور ایرانسل در اینوتکس 2021 با خدمت جدید 5 جی

راز آسمان پایتخت

ایرانسل در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2021 حضور داشته و آخرین دستاوردهای خود را در راه اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه، 5 جی و نقش فناوری‌های نوین ارتباطی در تحول دیجیتال، با حاضران به اشتراک گذاشت.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه، نسل جدیدی از فناوری ارتباطات همراه بوده و نقش مهمی در توسعه و تحول دیجیتال ایفا می‌کند. شبکه نسل پنجم تلفن همراه، سرعت بیشتر و تاخیر کمتری داشته و در نتیجه دارای شبکه پایداری است که امکان انتقال داده و اطلاعات را با پهنای باند بیشتری در مقایسه با نسل‌های قبل فراهم می‌کند. نخستین سایت تجاری نسل پنجم تلفن همراه، اول مرداد ماه 1399، برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد. این سایت در حاشیه جلسه هیئت دولت توسط رئیس جمهور به صورت آنلاین افتتاح شد.

هفتمین و آخرین سایت 5 جی ایرانسل، در آخرین روزهای اسفند ماه 1399 در محوطه باز دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی راه اندازی شده و خدمات آن در اختیار زائران و مجاوران آستان قدس رضوی و پژوهشگران و دانشجویان فردوسی مشهد قرار گرفت. یک سایت دیگر هم اوایل اسفندماه و چهار سایت باقی مانده نیز پیش از آخرین ماه سال 1399 در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده بودند.

مرتبط با : ایرانسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز