ایجاد 3 منطقه آزاد تجاری در کشور

لست سکند

هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در “مازندران”، “سرخس” و “دوغارون” را مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، گزارشی از مغایرت‌های مصوبه مجلس در رابطه با ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی “مازندران”، “سرخس” و “دوغارون” از سوی کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

همچنین در این جلسه داود دانش جعفری، نتایج بررسی کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع را درخصوص مصوبه مجلس در رابطه با تبدیل وایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی در “مازندران”، “سرخس” و “دوغارون” مطرح کرد.

راز آسمان پایتخت

به نقل از ایسنا، حجت عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی با اشاره به فرصت‌های ایجاد شده برای صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران در این مناطق، اضافه کرد: اگرچه دولت به توسعه بی‌حدوحصر مناطق آزاد معتقد نیست، اما اگر این مناطق درست جانمایی شوند، به رشد صادرات و  افزایش درآمد مالیاتی منجر می‌شوند.

در ادامه جلسه اعضای هیئت عالی نظارت مجمع، ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در “مازندران”، “سرخس” و “دوغارون” را مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز