اهدای توپ جام جهانی 2022 به برگزیدگان جشنواره فلای تودی

لست سکند

فلای تودی مسابقه هیجان‌انگیزی را برای طرفداران فوتبال برگزار کرده که برگزیدگان می‌توانند توپ جام جهانی 2022 را به دست آورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با نزدیک شدن به برگزاری جام جهانی قطر فلای تودی جشنواره‌ای برای دنبال‌کنندگان اینستاگرام خود تدارک دیده که اگر نمی‌توانند به قطر بروند، می‌توانند توپ‌‌های اورجینال جام جهانی2022 را سهم خود کنند.

افرادی که علاقمند به برنده شدن توپ جام جهانی 2022 خریداری شده از سایت آدیداس توسط فلای تودی هستند، فقط کافیست صفحه اینستاگرام این آژانس مسافرتی را دنبال سپس این جشنواره را به سه نفر از دوستان خود معرفی کنند و پس از آن افراد باید منتظر بمانند تا نتایج جشنواره اعلام شود.

گفتنی است این جشنواره به صورت ماهانه برگزار می‌شود و هر ماه سه عدد توپ اورجینال جام جهانی 2022 به برندگان اهدا خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

شرکت کنندگان همچنین  بدانند که شرکت در این جشنواره هیچ محدودیتی ندارد و هر ماه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

خدمات فلای تودی

فلای تودی خدماتی همچون خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل، رزرو قطار، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و… را در سراسر دنیا به تمامی مشتریان خود ارائه می‌کند. به گفته فلای تودی این آژانس مسافرتی ارزان قیمت‌ترین خدمات را در پیش روی مشتریان قرار می‌دهد تا به صورت کاملا آنلاین رزرو خود را انجام دهند. این آژانس مسافرتی همچنین رزرو هتل‌های لوکس و رزرو قطارهای خارجی را نیز برای مشتریان در سراسر دنیا ارائه می‌کند. گفتنی است که فلای تودی نماینده هاهن ایر در ایران است.

ارزان خرید کردن از فلای تودی چگونه است؟

فلای تودی در سایت خود نمودار قیمتی قرار داده که مشتریان می‌توانند با استفاده از نمودار تغییرات قیمت در 7 روز قبل و بعد را مشاهده کنند و بهترین تاریخ را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنند.

فلای تودی همچنین تقویم قیمتی برای مخاطبان قرار داده که گاهی می‌توانند با تغییر اندک در تاریخ خود تا 50درصد تخفیف دریافت کنند. در این تخفیف قیمت‌های سه روز قبل و بعد از تاریخ موردنظر را نشان می‌دهد.

همچنین اگر تاریخ مشخصی را برای سفر در نظر داشته باشید می‌توانید سرویس اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی را فعال کنید تا هر تغییر قیمتی برایتان ایمیل شود.

برای استفاده از ابزارهای گفته شده در بالا باید به سایت فلای تودی مراجعه و سپس پرواز خود را جستجو کنید؛ پس از آن می‌توانید از ابزارهای گفته شده سایت استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز