امکان رشد قیمت توکن ام کا آر تا کانال هزار و 500 دلاری وجود دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

توکن ام کا آر یکی از توکن‌های صعودی این روزهای بازار رمزارزها است که  محدوده قیمتی هزار و 343 دلاری پیش رفته است. حد پایین قیمت این توکن در روز گذشته هزار و 265 دلار بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، بیشتر توکن‌های بازار در حال بازیابی قیمت خود هستند و برای این موضوع تلاش می‌کنند. اما در این بین ام کا آر طی 24 ساعت گذشته توانست رشد قیمتی خوبی را تجربه کند و 5 درصد افزایش نرخ داشته باشد. هم اکنون این توکن در تلاش است تا از محدوده مقاومتی هزار و 350 دلاری عبور کند و وارد کانال قیمتی جدیدی شود. آخرین تحرکات قیمتی این توکن حاکی از آن است که امکان صعود بیشتر آن وجود دارد و به نظر افزایش فعالیت خریداران به این موضوع کمک خواهد کرد. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند مرز مقاومتی مذکور را پشت سر بگذارد، شرایط برای صعود آن به سمت کانال هزار و 500 دلاری فراهم خواهد شد.

قبل از خرید توکن ام کار آر بهتر است با آن آشنایی پیدا کنید و سپس برای معامله و نگهداری آن اقدامات لازم را انجام دهید. توکن ام کا آر همان ارز دیجیتال بومی پلتفرم میکر است که با همکاری دی آ ای عمل می‌کند. در حال حاضر رمزارز ام کا آر که با نام میکر در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های غیرمتمرکز است و در زمره پلتفرم‌های قرارداد هوشمند بلاکچین اتریوم قرار دارد. این رمزارز با هدف حل مشکلات پیرامون نوسانات بازار رمزارزها به وجود آمد. در حقیقت میکر به عنوان مبنایی برای نسل جدید سیستم بانکداری مبتنی بر بلاکچین محسوب می‌شود که با استفاده از آن امکان انجام پرداخت‌های بین المللی و تراکنش‌های همتا به همتا در بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن به وجود می‌آید.

راز آسمان پایتخت

چرا بهتر است به وبسایت صرافی مراجعه کنیم؟

در صورتی که مایل به آگاهی هر روزه از اخبار توکن ام کا آر یا دیگر ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است به وبسایت‌های معتبر فعال در این حوزه مراجعه کنید.

ساکنان کشور ایران نیز امکان آگاهی از خبرهای روز حوزه کریپتو را دارند. منتهی به منظور دستیابی به اخبار روز حوزه کریپتو مانند ام کا آر و انجام معاملات رمزارزهای مورد نظر خود باید درگاه مطمئنی پیدا کنند. درگاهی که با تدابیر امنیتی مناسب امکان معاملات رمزارزی را فراهم کرده باشد.

صرافی  یکی از این درگاه‌های ایرانی است که هر روزه اخبار مناسب و درستی از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران می‌گذارد. گذشته از کسب اطلاعات مناسب رمزارزی در این صرافی، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف و توکن‌های گوناگون از طریق این درگاه نیز وجود دارد. صرافی آی اُ پروتکل امنیتی مناسب دارد و همین موضوع باعث جلب اعتماد کاربران زیادی در داخل کشور می‌شود. گذشته از امنیت سایت، نرخ کارمزد آن نیز مورد توجه معامله گران بوده، زیرا تعرفه این درگاه مناسب‌تر از سایت‌های مشابه به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز