امکان اقامت در بهترین هتل های شهر تاریخی قزوین با سایت سفرانه

لست سکند

قزوین یکی از شهرهای تاریخی کشور است که هر ساله در فصل بهار و فصول مختلف میزبان مسافران و گردشگران زیادی است. این شهر باستانی به دلیل تنوع طبیعی و تاریخی توانسته نظر توریست‌های زیادی را به خود جلب کند. در صورتی که شخصی قصد بازدید از آثار تاریخی و طبیعی این شهر را داشته باشد، می‌تواند از طریق سایت سفرانه رزرو هتل انجام داده و سپس سفر خود را آغاز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شهر قزوین در نزدیکی استان تهران واقع شده و معمولا باغ‌ها و باغچه‌های حوالی این شهر محل اتراق تهرانی‌ها در اوقات فراغت هستند. بازدید از داخل این شهر خالی از لطف نیست و علاقمندان به هنر و تاریخ می‌توانند با مراجعه به داخل شهر قزوین، از دیدن آثاری مانند کاخ چهلستون، حمام قجر، مسجد جامع قزوین و قلعه تاریخی الموت لذت ببرند. این شهر جاذبه طبیعی مانند دریاچه اوان و آبشار ورچر نیز دارد. این شهر برای افرادی که مایل به آشنایی با فرهنگ و رسوم و غذاهای متنوع هستند هم جذابیت دارد. یکی از این غذاها قیمه نثار قزوینی است که رنگ و لعاب بی‌نظیری دارد و مورد علاقه بیشتر مسافران و گردشگران این شهر قرار می‌گیرد. علاوه بر قیمه نثار، شیرین پلو، کوکوی شیرین، دیماج قزوین، آش دوغ و ماش پیاز نیز از دیگر غذاهای این جذاب و سنتی این شهر هستند. مسافران برای اینکه خاطره خوبی از سفر به این شهر داشته باشند باید رزرو هتل داشته باشند و از بابت اقامتگاه در این شهر آسوده خاطر شوند.

هتل ایرانیان

یکی از هتل‌های چهار ستاره قزوین، ایرانیان است که در هفت سنگان قرار گرفته و امکانات رفاهی مناسب دارد. این هتل در دو طبقه بنا شده و دارای واحدهای اقامتی متفاوت از جمله اتاق با ظرفیت‌های متفاوت و سوئیت چهار نفره است. هتل ایرانیان دو رستوران با امکانات کامل داشته که یکی از آن‌ها به طبخ فست فود و دیگری به پخت و پز غذاهای سنتی و ایرانی اختصاص دارد. علاوه بر رستوران سنتی و فست فود، این هتل دارای کافی شاپ است که برای دیدارهای دوستانه مناسب به نظر می‌رسد. استخر و حمام ترکی ایرانیان هم از جمله امکانات زبانزد این هتل است که تاکنون مسافران زیادی از آن استفاده کرده‌اند.

رزرو هتل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل البرز

اگر مایل به اقامت در یکی از هتل‌های باقدمت قزوین هستید، هتل البرز گزینه مناسبی است. این هتل سال 1355 افتتاح شد و به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، موقعیت ارتباطی و جغرافیایی مناسبی بوده و مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد. مسافران با رزرو اتاق در این هتل به راحتی می‌توانند به سردر عالی قاپو و کاخ چهل ستون بازدید کرده و از این آثار تاریخی لذت ببرند. هتل البرز 38 واحد اقامتی و سوئیت دارد که یک مرتبه در سال 1397 بازسازی شده‌اند. این هتل نیز دارای کافی شاپ است و سالت اجتماعات با ظرفیت 40 نفر دارد که برای برگزاری مراسم‌های کوچک مناسب به نظر می‌رسد.

هتل مرمر

مسافران قزوین برای اقامت در این شهر می‌توانند به هتل مرمر قزوین مراجعه کنند. این هتل چهار ستاره یک مرتبه در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته تا با امکانات رفاهی مناسب پذیرای مسافران این شهر باشد. این هتل در ورودی شهر قزوین قرار گرفته و فاصله چندانی با مرکز شهر، مراکز خرید و آثار تاریخی این شهر اعم از مسجد جامع قزوین، حمام قجر، خیابان سپه، آب انبارها، سرای سعدالسلطنه، موزه شهر، کاخ چهل ستون، آرامگاه حمدلله مستوفی و … ندارد. هتل مرمر دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت دو تخته و سه تخته است. این هتل دارای یک رستوران بزرگ با منوی غذایی کامل است و یک کافی شاپ مجهز هم دارد.

رزرو هتل قزوین-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز