امشب مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن به پایان می رسد

لست سکند

اولین مرحله ثبت نام طرح کلان نهضت ملی مسکن تا ساعت 24 امروز به پایان خواهد رسید. طبق آخرین اطلاعات تا ظهر روز گذشته بالغ بر 2 میلیون و 387 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا ساعت 12 امشب فرصت دارند در این طرح شرکت کنند. افراد ساکن 726 شهر می‌توانند تا پایان امشب در این طرح ثبت نام کنند.

البته ثبت نام در 674 شهر هم در دستور کار قرار دارد و به زودی اطلاعات مربوط به آن‌ها منتشر خواهد شد. وزارت راه و شهرسازی علت تعویق نام نویسی شهرهای باقی مانده را تامین نیازهای تجهیز و توسعه سامانه ثمن اعلام کرده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

همچنین طبق اطلاع رسانی انجام شده، امکان ثبت نام بانوان مجرد بالای 35 سال، معلولان، بیماران خاص و نخبگان علمی و مردان مجرد بالای 45 سال در سامانه ثمن تا فردا شب وجود دارد.

به گفته مسئولان ذی ربط این طرح، پالایش متقاضیان همزمان با ثبت نام در حال انجام بوده و پاسخ اولیه استعلام‌های مربوطه در سامانه درج شده است. این استعلام‌ها به نداشتن سابقه فرم «ج»، سابقه مالکیت و تسهیلات بانکی خرید و ساخت مربوط می‌شود.

جزئیات مهم درباره طرح نهضت ملی مسکن

750 هزار واحد نهضت مسکن ملی در مراحل مختلف از جمله کلنگ زنی، اجرا و ساخت قرار دارد. طبق توافق‌های صورت گرفته بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور، شهرداری‌ها موظف به صدور یک ماهه پروانه موقت و مجوز شروع به عملیات اجرایی در هر استان هستند. ضمنا صدور پروانه اصلی ساختمان نباید بیشتر از سه ماه طول بکشد. طبق اعلام قبلی، هزینه پروانه ساخت، خدمات مهندسی و انشعابات برای دهک‌های اول تا سوم شرکت کننده در نهضت ملی مسکن رایگان در نظر گرفته شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز