ال 90 ایرانی با ظاهر جوان پسند و مدرن به بازار عرضه می شود+ تصویر

لست سکند

خودرو ال ۹۰ ایرانی با ظاهری جوان پسند به زودی از طرف شرکت خودروسازی سایپا به بازار عرضه می شود.

به گزارش کاماپرس، گروه خودروسازی سایپا بدون همکاری کارشناسنان و مهندسین شرکت رنو در ایران و با اتکا بر دانش بومی، خودرویی جدید را بر پایه ال 90 معرفی کرده است. این خودرو جدید به گفته کارشناسان سایپا ظاهری جوان پسند و مدرنی دارد.

گروه خودروسازی سایپا با استفاده از ظرفیت های قرارداد با کمپانی رنو، پلفترم B0 گروه رنو-نیسان را برای توسعه محصولی نوین به کار گرفته است. سایپا P90 به عنوان یک سدان متوسط بر روی همین پلتفرم توسعه پیدا کرده و سازه ای ارتقا یافته را به نام خود ثبت کرده است.

با توجه به داخلی‌سازی هایی که در این سال‌ها برای خانواده محصولات رنو در ایران انجام شده بود، ظرفیت به وجود آمده در پروژه P90 استفاده شده و از همین رو اصول کیفی نمونه های خارجی در این پروژه ایرانی رعایت شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

 

سایپا P90 جوان پسندتر از ال ۹۰ قدیمی

به گزارش شرکت خودروسازی سایپا این خودرو فقط یک فیس لیفت ال 90 نیست، بلکه خودرویی ارتقا یافته در ظاهر و باطن است که تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به نسخه خارجی و قدیمی دارد. سایپا P90 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به مراتب جایگاه بالاتری نسبت به رنو ال90 دارد و ویژگی های به روزتری در آن دیده می شود.

بخش جلوی سایپا P90، طراحی متفاوتی از ال90 دارد و خطوط جدید طراحی سایپا در ظاهر آن دیده می شود. کاسه چراغ ها ساختار به روزتری دارند و با اجزای جدیدی همراه شده اند. چراغ های روشنایی روز، لنز پرتاب نور و… از جمله تغییرات ساختاری در کاسه چراغ های جلوی سایپا P90 نسبت به نمونه خارجی است.
همچنین طراحی جلوی P90 با توجه به اصول روز انجام شده و سپر، درب موتور و گلگیرها نیز سبک کاملا جدیدی از طراحی را بر روی پلفترم B0 گروه رنو-نیسان نشان می‌دهند.

در بخش طراحی عقب نیز می‌توان گفت دیگر سادگی همیشگی محصولات اقتصادی گروه رنو در آن دیده نمی شود و بخشی از اجزای چراغ های عقب بر روی درب صندوق، سپر و گلگیر طراحی شده اند. از سویی با تغییراتی که در گلگیرهای جلو و عقب، قالب درب موتور و سپرها داده شده می تواند ظاهری جوان‌پسندتر را در P90 مشاهده کرد، ظاهری که دیگر خطوط طراحی ساده و خسته کننده در آن وجود ندارد و خط‌های تیز و اسپرت بدنه با سبکی عضلانی در بیرون P90 دیده می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “ال 90 ایرانی با ظاهر جوان پسند و مدرن به بازار عرضه می شود+ تصویر

  1. تیزبین گفته:

    حداقل لاستیک ماشین رو در حالت رانندگی در اتوبان با سرعت بالا نشون ندید. آخه این ماشین با این سرعت روی پشت بام یک ساختمان کجا میخواد بره !!!!!!!!!!!!! خخخخخ

  2. م گفته:

    اینا همش شوخیه .البته شوخی های جدی !!!
    وسط ماشین ال 90 جلوش دنا .پشتشم احتمالا تیباس یا کویک موتورشم پراید .چیکار دارن میکنن اینا با خودشون معلوم نیست.باز دم گرم ایران خودرو خ خ خ خ خ خ خ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز