قیمت ال 90 و پژو 207 در بازار چند؟

لست سکند

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده توسط شرکت ایران خودرو در 4 ماهه ابتدای سال 99 تولید دو خودروی ال 90 و سوزوکی ویتارا به صفر رسیده است.

به گزارش کاماپرس، با وجود افزایش تولید در برخی خودروهای داخلی همچون سمند و انواع پژو گزارش تولید یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور نشان می دهد یک خودروی پرتقاضا و یک خودروی شاسی بلند از فهرست تولیدات این شرکت حذف شده اند.

به نظر می رسد متوقف شدن کامل تولید ال 90 و سوزوکی ویتارا در ایران خودرو طی 4 ماهه اول سال 99 به دلیل تحریم و نبود برخی قطعات وارداتی صورت گرفته باشد و این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته ایران خودرو 1011 دستگاه ال 90 و یکصد و بیست دستگاه سوزوکی ویتارا تولید کرده بود.

شایان ذکر است در پیش فروش های امسال ایران خودرو هم اثری از ال 90 دیده نمی شد.

قیمت ال 90 پارس خودرو ؛ 255 میلیون تا 265 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

بررسی ها نشان می دهد در بازار خودرو، ال 90 تولید شده در شرکت پارس خودرو که پارس تندر نیز نامیده می شود به قیمت  255 تا 265 میلیون تومان به فروش می رسد و ال 90 تولیدی شرکت ایران خودرو به صورت صفر کیلومتر در بازار بسیار کمیاب است. فعالان بازار خودرو اظهار می کنند که قیمت اغلب خودروها طی هفته گذشته با افزایش مواجه شده و علت این امر را معکوس شدن روند قیمت ارز و گران شدن دوباره دلار در هفته جاری می دانند.

پژو 207 هم کمی گران تر شد

پژو 207 هم یکی از خودروهای پرتقاضای بازار به شمار می رود که طی هفته اخیر کمی گران تر شده است. قیمت پژو 207 ساده(غیراتوماتیک) نیز بازار خودرو بر اساس گزارش های میدانی 230 تا 240 میلیون تومان است که این خودرو نیز با افزایش حدود 5 میلیون تومانی مواجه شده است. ضمنا نوع اتوماتیک این خودرو نیز 300 تا 305 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز