قرعه کشی کوئیک اس و ساینا اس های پیش فروشی سایپا کی انجام می‌شود؟

قرعه کشی کوئیک اس و ساینا اس در قالب طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا که هفته پیش کلید خورده بود، فردا شنبه اول شهریورماه 1399 برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس، در ادامه سیاست پیش فروش های متوالی خودرو برای تعادل بخشیدن به بازار، هفته گذشته سایپا اقدام به پیش فروش دو محصول از خودروهای خود با شرایط متفاوت نسبت به پیش فروش های قبلی کرد.

با پایان یافتن مهلت شرکت در این طرح، قرعه کشی کوئیک اس و ساینا اس که دو محصول پیش فروش شده در قالب این طرح هستند فردا انجام می شود.

در این طرح جدید پیش فروش شرکت سایپا تغییراتی نسبت به مبلغ پیش پرداخت انجام شده بود به نحوی که خودرو کوییک اس با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قابل پیش خرید بود. تحویل کوئیک اس های پیش فروش شده در این طرح بر اساس وعده سایپا در  شهریور و مهر ۱۴۰۰  خواهد بود. خودروی دیگر پیش فروش شده در این طرح خودروی ساینا اس بود که پیش پرداخت این خودرو نیز تغییراتی داشت و متقاضیان می توانستند با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خودروی مورد نظر را در شهریور و مهر ۱۴۰۰ دریافت کنند.

محدودیت های شرکت در پیش فروش اخیر سایپا

آریاک سفر

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران در این طرح نیز همچون پیش فروش های قبل محدودیت‌های مختلفی  نظیر محدودیت خرید یک خودرو برای هر کد ملی، دارا بودن گواهینامه رانندگی توسط متقاضی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی تا یکسال، نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو طی ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال در حال حاضر و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی به منظور ممانعت از دسترسی واسطه ها به خودرو و رسیدن خودرو به دست متقاضیان و مصرف کنندگان واقعی، درنظر گرفته شده است.

شایان ذکر است برندگان قرعه کشی های قبلی در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را نداشتند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قرعه کشی کوئیک اس و ساینا اس های پیش فروشی سایپا کی انجام می‌شود؟

  1. محمدرضا گفته:

    کدوم ادم عاقلی با این شرایط که نه قیمت ماشین مشخصه،نه زمان تحویلش،پولشو میریزه دور!
    با این شرایط قطعا خرید محصولات سایپا از بازار به صرفه تره

  2. سام گفته:

    ما مردمی هستیم که عاشق گرانی هستیم،تا این ماشینا مفت بودن ناز میکردیم،تا بنزین 100تومن بود بریز و بپاش میکردیم،تا برنج 10کیلویی 18000تومن بود ماهی یه بار برنج نمیخوردیم،و خیلی چیزای دیگه،حالا داریم با عزرائیل قمار بازی میکنیم،تو پیش فروشهای قبلی که مثلا تحویل فوری بود،کسایی ثبت نام کرده بودند که به نون شیشون محتاج بودن،دیدم که دارم میگم،و وقتی اسمشون در میومد با 5میلیون میفرختن به یکی دیگه اونم قولنامه ای،باور کنین بیشتر از 10تاشون رو به چشم دیدم،اینم که اینجوری پیش میره الان 40میلیون بدی سال دیگه موقع تحویل باید برا همین ماشین فعلا 80میلیونی کارخونه باید 500میلیون بدی تا بهت تحویل بدن اگه هم نتونی پولشو جور کنی باید بعد 1سال پولتو با کسر 18درصدی بگیری اونم اگه با 40میلیون بتونی یه فرغون بگیری که شبا آشغالاتونو بذارین دم در،با 40تومن الانتون یه ماشین مدل پایین بهتر از ثبت نام کردنه. یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز