اقامت در اروپا با ثبت شرکت + شرایط و مزایا

ثبت شرکت در اروپا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بسیاری از افراد برای تامین آینده خانواده و فرزندان خود، به فکر مهاجرت به کشورهای اروپایی می‌افتند. سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی از طریق ثبت شرکت در اروپا یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای مهاجرت محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ثبت شرکت در اروپا و کشورهایی چون سوئد، اتریش، مجارستان، آلمان، سوئیس و غیره یکی از پیش‌زمینه‌های موثر برای دریافت اقامت و پاسپورت این کشورها است. با وجود این در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید در یک کشور اروپایی شرکت ثبت کنید، بهتر است پیش از هرگونه اقدامی از مشاوران و کارشناسان خبره در امور حقوقی و مهاجرتی مشورت بگیرید. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط ثبت شرکت در اروپا می‌پردازد.

برای ثبت شرکت در اروپا از کجا شروع کنم؟

نخسین گام برای ثبت شرکت در اروپا، مشورت با کارشناسان  این حوزه برای انتخاب کشوری است که بازار و شرایط خوبی برای نوع خدمات و کسب و کار شما داشته باشد. پس از انتخاب کشور موردنظر و تهیه طرح و مدل تجاری متناسب با نوع فعالیت خود، باید به ثبت شرکت در آن کشور و همچنین افتتاح حساب و انتقال سرمایه اولیه اقدام کنید. اگر با ثبت شرکت در اروپا به‌دنبال دریافت اقامت کشور موردنظر خود هستید، باید مدارک شرکت ثبت شده را به اداره مهاجرت و سفارت آن کشور ارسال کنید تا فرایند دریافت اقامت نیز آغاز شود. البته برای طی کردن این مراحل باید به قوانین و مقررات ثبتی و مهاجرتی کشور موردنظر واقف باشید، از این رو بهترین کار، مشورت با وکلا و مشاورین متخصص است.

راز آسمان پایتخت

انواع ثبت شرکت در اروپا در کدام است؟

پس از انتخاب کشور موردنظر، باید نوع شرکتی که می‌خواهید ثبت کنید را مشخص کنید؛ انواع شرکت‌ها در اروپا غالبا به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه معرفی شده است؛

شرکت مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود یکی از انواع رایج شرکت‌های اروپایی است که به دو شکل خصوصی و عمومی قابل ثبت است. این مدل برای ثبت شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌های تازه‌کار که هزینه‌های کمتری به همراه دارند، گزینه مناسبی است.

شرکت‌های خصوصی: شرکت‌های خصوصی، ساده‌ترین نوع شرکت‌ اروپایی است که با مالکیت خصوصی یا فردی ثبت می‌شود.

ثبت شرکت نمایندگی و تابع: این شرکت‌ها در واقع به‌عنوان نماینده یا شرکت تابع یک شرکت اصلی که در کشور دیگری واقع است، به ثبت می‌رسند.

شرکت‌های مشارکتی: این شرکت‌ها از جمله گزینه‌های ایده‌آل برای افرادی هستند که به‌دنبال تاسیس یک کسب و کار کوچک در اروپا هستند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اروپا

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اروپا به قوانین ثبتی کشوری که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، بستگی دارد؛ با وجود این، مدارکی که برای ثبت شرکت در تمام کشورهای اروپایی ضروری است، شامل یک طرح تجارتی قوی و قابل‌قبول، مدرک تحصیلی مرتبط، مدرک تمکن مالی، بیمه، سابقه کار حرفه‌ای، مدرک زبان در اکثر موارد، مدارک شناسایی و هویتی، افتتاح حساب بانکی، اطلاعات کامل سهامداران و شرکا، پاسپورت معتبر، ثبت نام در امور مالیاتی کشور مورد نظر و  فرم درخواست پر شده ثبت شرکت است.

دریافت اقامت با ثبت شرکت در اروپا

اگر هدف شما از ثبت شرکت در اروپا ، دریافت اقامت یکی از کشورهای اروپایی است؛ پیش از اقدام به ثبت شرکت باید بررسی کنید که اخذ اقامت با ثبت شرکت در کدام کشورهای اروپایی امکان‌پذیر است. پس از ثبت شرکت و شروع فعالیت، در نظر داشته باشید که دو شرط ضروری برای دریافت اقامت اروپا با ثبت شرکت ، پرداخت به‌موقع مالیات و عدم ارتکاب جرم در مدت فعالیت است.

مزایای ثبت شرکت در اروپا با موسسه حقوقی میرداماد

در حال حاضر، با توجه به وضعیت قابل توجه اقتصاد در کشورهای اروپایی، ثبت شرکت در اروپا ، یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن محسوب می‌شود. از جمله دلایل این امر می‌توان به نبود نوسانات قیمت کالاها و اجناس در این کشورها، ثبات قیمت دلار و ارزش پول اشاره کرد. ضمن این‌که با ثبت شرکت در اروپا می‌توانید پس از مدتی اقامت دائم و پاسپورت اروپایی دریافت کرده و آینده خود و فرزندانتان را تامین کنید.

موسسه حقوقی میرداماد به‌عنوان یک مرکز معتبر حقوقی در زمینه حقوق خصوصی داخلی و حقوق بین‌المللی فعالیت می‌کند. درواقع این موسسه درحال حاضر، هم به پذیرش پرونده‌های حقوقی و کیفری در امور مختلف مشغول بوده و هم به به‌عنوان یک دفتر مهاجرتی باسابقه و تخصصی در شیراز فعالیت می‌کند. برای ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت اروپا می‌توانید از مشورت کارشناسان خبره و مجرب موسسه میرداماد بهره‌مند شده و آینده‌ای روشن را برای عزیزان خود رقم بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه میرداماد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز