اطلاعات لازم درباره رزرو تور استانبول نوروز 1403

استانبول، بزرگ‌ترین شهر ترکیه بوده که از نظر جغرافیایی در شمال غربی منطقه مرمر و در میان تنگه بسفر، جایی در میان اروپا و آسیا واقع شده است. این شهر به واسطه برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد، سالانه میزبان بیش از 15 میلیون گردشگر از سراسر دنیا است.

به گزارش کاماپرس، استانبول را به پلی برای انتقال فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم دو قاره آسیا و اروپا تشبیه می‌کنند؛ تا جایی این که این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شد. استانبول از نظر اقتصادی، فرهنگی و گردشگری، یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه محسوب شده و با جنب و جوش بی مثال و تمام نشدنی‌اش به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا تبدیل شده است.

در این گزارش، اطلاعات کاربردی که پیش از رزرو تور استانبول باید بدانید، ارائه شده است.

تور استانبول را در چه فصلی رزرو کنیم؟

اولین و مهم‌ترین سوال برای سفر به هر مقصدی، بررسی بهترین زمان از نظر آب و هوایی، قیمت‌ها، شلوغی یا خلوتی و تناسب آن‌ها با شرایط مسافران است؛ با این حال اگر می‌خواهید سفری لذت بخش و بدون هرگونه دردسر به استانبول داشته باشید، بهترین زمان برای رزرو تور استانبول، فصل بهار است.

آب و هوای استانبول در فصل بهار بسیار معتدل بوده و تعداد گردشگران نیز در مقایسه با فصول گرم مانند تابستان بسیار کمتر است. با رزرو تور استانبول نوروز 1403 می‌توانید از منظره زیبای پل بسفر در بهار دیدن کنید و به جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعدد از جمله موسیقی، فیلم و فستیوال گل لاله نیز سری بزنید.

راز آسمان پایتخت

تور استانبول-کاماپرس

در استانبول از کجاها دیدن کنیم؟

استانبول، یکی از شهرهای تاریخی با قدمت بالا است که جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده است. از این رو بهتر است که پیش از رزرو تور نوروز استانبول حتما مراکز گردشگری که قصد دیدن آن‌ها را دارید، مشخص کنید. برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استانبول شامل کاخ‌ها، مساجد و موزه‌ها مانند مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و کاخ دولما باغچه، آب‌انبار تاریخی باسیلیکا، روملی حصار، برج گالاتا و مسجد سلیمانیه است.

مراکز خرید استانبول

استانبول به پاساژها و مراکز خرید بزرگ و جذابش شهرت دارد و بسیاری از برندهای مطرح دنیا در حوزه پوشاک، لوازم آرایش، لوازم خانگی و امثال آن در این مراکز شعبه داشته و محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. مرکز خرید فروم، اوتلت اولویوم، مال آو استانبول، کانیون مال، اُپتیمیوم اوتلت و استار سیتی اوتلت از جمله مراکز خرید استانبول است که در تور استانبول نوروز 1403 می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

تور استانبول-کاماپرس

حمل و نقل در استانبول

بهترین گزینه برای تردد در استانبول، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، مترو، تراموا، تاکسی و کشتی است. بهتر است قبل از سفر لیرهای خورد مانند 5، 10 یا 20 لیری تهیه کرد. از طرفی برای حمل و نقل خارج شهری نیز می‌توان از انواع خدمات کرایه ماشین در ترکیه استفاده کرد.

سفر به استانبول نیاز به اخذ ویزا دارد؟

سفر به استانبول نیز مانند سفر به سایر شهرهای کشور ترکیه نیازی به تهیه ویزا نداشته و تنها دریافت گذرنامه یا همان پاسپورت که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، برای ورود به این کشور کافی است. از دیگر مواردی که برای سفر به ترکیه نباید فراموش کرد، اخذ بیمه مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، تهیه لیر ترکیه به مقدار مورد نیاز برای خرید و همچنین راهنمای سفر است.

تور استانبول-کاماپرس

رزرو تور استانبول با “سلام پرواز”

“سلام پرواز ایرانیان”، یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر و تخصصی است که در حوزه گردشگری و برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این مجموعه دارای مجوزهای رسمی از سوی مراکز معتبر بوده و با بهره‌مندی از تیم متخصص و حرفه‌ای، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خدمات ویژه آژانس سلام پرواز شامل صدور بلیط ایرلاین‌های داخلی و خارجی، صدور بلیط الکترونیکی، رزرو هتل، انجام بیمه مسافرتی، اخذ ویزای کشورهای مجاز برای پاسپورت ایرانی و ترانسفرهای گروهی و انفرادی است.

علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات آژانس مسافرتی سلام پرواز می توانند به سایت salamparvaz.com مراجعه و یا با شماره 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز