استعلام آنلاین قیمت ورق گالوانیزه قبل از خرید

تور لحظه آخری-کاماپرس

ورق گالوانیزه به دلیل پوشش گالوانیزه خود، دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ‌زدگی است و سازه را در برابر رطوبت و آب محافظت می‌کند. علاوه بر این مانند سایر ورق‌های مشابه دارای ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر خوردگی است. به همین دلیل، این ورق یکی از پرمصرف‌ترین ورق‌های فلزی موجود در بازار است و استعلام روزانه قیمت ورق گالوانیزه قبل از خرید آن برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. قیمت این ورق در بودجه‌بندی پیمانکاران ساخت و ساز نیز بسیار مهم است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی انواع ورق گالوانیزه و کاربردهای آن، نحوه محاسبه و قیمت‌گذاری این ورق را نیز بررسی می‌کند.

تفاوت ورق گالوانیزه با سایر ورق های آهنی چیست؟

ورق گالوانیزه در واقع ورق آهنی است که با فلز روی در فرآیند گالوانیزاسیون پوشانده شده است. در واقع سطح رویی ورق گالوانیزه یک لایه از فلز روی است که باعث مقاومت بسیار بالای ورق در مقابل آب و رطوبت می‌شود. ورق گالوانیزه برخلاف بیشتر ورق‌های آهنی، زنگ نمی‌زند و دوام بیشتری در سازه‌ها دارد.

انواع ورق گالوانیزه چیست؟

ورق‌های گالوانیزه معمولا بر اساس ضخامت طبقه بندی می‌شوند و به صورت رولی به فروش می‌رسند. علاوه بر ورق‌های رولی، ورق‌های گالوانیزه 6 متری نیز در بازار به فروش می‌رسد و مشتریان خاص خود را دارد. ضخامت ورق‌های گالوانیزه می‌تواند از 0.4 تا 6 میلی متر متغیر باشد و هر رول وزنی حدود 6 تا 9 تن دارد.  کارخانه‌های زیادی در ایران نسبت به تولید و فروش ورق گالوانیزه اقدام می‌کنند که از مهم‌ترین این کارخانه‌ها می توان به هفت الماس، تاراز، شهریار تبریز، کاشان و شهرکرد اشاره کرد.

همچنین از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین ورق‌های گالوانیزه مورد نظر خریداران، ورق‌گالوانیزه 6 متری و ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی هستند.

راز آسمان پایتخت

کاربردهای ورق گالوانیزه در ساخت و ساز و صنعت

علاوه بر فعالان صنعت ساخت و ساز و به طور خاص ساخت سوله‌ها و سازه‌ها در محیط‌های دارای رطوبت زیاد، ورق گالوانیزه در سایر صنایع از جمله صنایع شیمیایی نیز کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد. همچنین شرکت‌های خودرو و ماشین سازی از این ورق در تولید بدنه و قطعات خودرو و سایر قطعات تولیدی صنایع حمل و نقل و کشاورزی استفاده می‌کنند. در ساخت سیستم‌های خنک کننده و تسویه هوا و تانکرها و بشکه‌های ذخیره مایعات نیز از این نوع ورق استفاده می‌شود.

قیمت ورق گالوانیزه کیلویی چگونه تعین می‌شود؟

قیمت ورق گالوانیزه بر اساس ابعاد و ضخامت ورق تعیین می‌شود. ضخامت سطح روی ورق و کیفیت آن نیز بر قیمت‌گذاری موثر است. این موضوع به کارخانه سازنده و نحوه تولید و گالوانیزاسیون ورق نیز مرتبط است. قیمت ورق گالوانیزه به صورت روزانه تعیین می‌شود و عرضه و تقاضا در بازار نیز بر قیمت این ورق تاثیر می‌گذارد.

ورق گالوانیزه به صورت کیلویی قیمت‌گذاری می‌شود و بر اساس متراژ مورد نیاز و وزن می‌توانید قیمت نهایی خرید خود را به دست بیاورید. به عنوان مثال، قیمت ورق گالوانیزه 6 متری و ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی به عنوان دو ورق پرفروش بر اساس متراژ و وزن نهایی به اطلاع مشتری می‌رسد.

همچنین در صورتی که خدماتی چون فرمینگ و برش‌کاری نیز در نظر داشته باشید، هزینه این خدمات به قیمت نهایی در فاکتور اضافه می‌شود.

استعلام آنلاین قیمت ورق گالوانیزه چه مزایایی دارد؟

برای کاهش ضرر و زیان در هنگام خرید ورق گالوانیزه باید به صورت روزانه و در زمان خرید، قیمت روز این محصول را از فروشنده‌های اصلی آن استعلام گرفته و سپس اقدام به خرید کنید. برای استعلام قیمت ورق گالوانیزه کیلویی، قیمت ورق گالوانیزه 6 متری و قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی در ابعاد و اندازه‌های مختلف، سایت آهن ملت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

برای استعلام آنلاین قیمت ورق گالوانیزه باید ابعاد نهایی مورد نیاز و نوع ورق گالوانیزه را از پیش تعیین کرده باشید. در این استعلام می‌توانید قیمت کارخانه‌های مختلف تولیدی را مشاهده کرده و سپس برای خرید، محصولات یکی از این تولید‌کننده‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید. معمولا هر استعلام تا 48 ساعت اعتبار خواهد داشت.

استعلام قیمت ورق گالوانیزه از سایت آهن ملت

سایت آهن ملت متعلق به شرکت توان کاوش شکیبا، به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و شناخته شده در زمینه خرید و فروش انواع آهن آلات و مقاطع فولادی است. این شرکت هم اکنون خدمات خود را به صورت آنلاین و طریق سایت آهن ملت به آدرس https://ahanmelat.com ارائه می‌دهد. اعلام قیمت لحظه‌ای انواع مقاطع فولادی و خرید و فروش انواع آهن آلات از طریق این سایت و یا تماس با شماره تلفن 02167103 امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز