اسباب بازی‌های لاکچری با قیمت 30 میلیونی را چه کسانی می خرند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در روزهای اخیر بازار فروش آنلاین اسباب بازی داغ شده. در این میان اما قیمت برخی اسباب بازی‌ها که با ادعای اصل بودن به فروش میرسد، نجومی و میلیونی است.

به گزارش کاماپرس؛ برای بسیاری از ما که دوران کودکی را پشت سر گذاشته‌ایم، خرید اسباب بازی علاوه بر شور و نشاطی که به همراه داشت، یک بی عدالتی اجتماعی گسترده را هم تداعی می‌کرد. اینکه هر خانواده‌ای بر مبنای درآمدی که داشت، بهترین اسباب بازی را برای کودکش می‌خرید و اینطور می‌شد که هر یک از ما دنیای کودکی‌مان را بر مبنای پولی که بابت خرید اسباب بازی پرداخت شده بود، می‌ساختیم. گاهی به وسعت یک سازدهنی کوچک و گاهی در حسرت به دست آوردن ماشین کنترلی کودک همسایه!

حالا هم کم و بیش همین‌گونه است. اختلاف طبقاتی باعث شده که برخی سایتهای فروش آنلاین کالا، بدون توجه به شکاف درآمدی بین حداقل بگیران و مرفهین، اقدام به فروش اسباب بازیهای فوق لاکچری ‌کنند. نگاهی به قیمت اسباب بازی‌های موجود در یکی از سایتهای فروش آنلاین نشان میدهد که مثلا یک «لگو» در مدلهای مختلف به قیمت 9 میلیون، 11 میلیون و حتی 33 میلیون تومان به فروش می‌رود.

کرونا و فروش اسباب بازی‌های فوق لاکچری

راز آسمان پایتخت

گسترش نیوز در اینباره نوشته است: شیوع ویروس کرونا بازار خریدهای مجازی را داغ‌تر از همیشه کرده و البته پای همه نوع کالا و خدماتی به سایت‌های فروش آنلاین را باز کرده است. حالا از نان و پنیر و سبزی تا تلویزیون و شاید یخچال را هم می‌شود اینترنتی سفارش داد.در همین راستا سری به بازار فروش اسباب‌بازی‌ها زدیم و چشممان از دیدن قیمت‌ها گرد شد!

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز