ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار چند؟

لست سکند

گوشی موبایل مدل Galaxy A01 Core SM-A013G با قیمت ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار است.

به گزارش سامسونگ، رصد بازار نشان می دهد گوشی های سامسونگ پرچمدار گوشی های پرفروش بازار هستند. فعالان بازار موبایل معتقدند تنوع در قیمت و کیفیت باعث شده این برند، یکی از پرفروش ترین های بازار باشد.

البته پرفروش ترین های سامسونگ لزوما جزو ارزان ترین های بازار نیستند. ارزان ترین گوشی سامسونگ در بین پرفروش های بازار گوشی Galaxy A01 Core SM-A013G است که ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان قیمت دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل A11 SM-A115F/DS با دوسیم کارت و ظرفیت ۳۲ گیگابایت حدود ۴ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان قیمت دارد. یکی دیگر از گوشی های پرفروش سامسونگ گوشی Galaxy M11 SM- M115F با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت است که با قیمت ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل A11 SM-A115F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم هم با قیمت ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل A21S SM-A217F/DS با دو سیم‌کارت و ظرفیت 64 گیگابایت حدود ۵ میلیون و ۷۲۹ هزار تومان است.

گوشی موبایل مدل A31 SM-A315F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت،‌ حدود ۶ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل مدل A51 SM-A515F/DSN با دوسیم کارت و ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت با قیمت ۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

قیمت موبایل A71 SM-A715F/DS با دو سیم‌کارت وظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت حدود ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است. گوشی موبایل Note10 Lite SM-N770F/DS با دوسیم کارت و و ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت هم با قیمت ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازا رموبایل معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز