گران ترین گوشی های سامسونگ و موتورولا در بازار چند؟

لست سکند

سامسونگ با گرفتن جایگاه اپل، حالا رکورددار گران ترین گوشی موبایل در بازار است. گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد2 حدود ۷۴ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ مهمترین و بزرگترین رقیب اپل در تولید گوشی های با کیفیت است. بعد از به دست آوردن مقام اول پرفروش ترین گوشی در دنیا، حالا برند سامسونگ جایگاه گران ترین موبایل در بازار ایران را هم از اپل گرفته است.

تا چندی پیش گران ترین گوشی موبایل در بازار متعلق به شرکت اپل یعنی گوشی آیفون ۱۲ بود که ۵۶ میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا این رکود به نام گوشی گلکسی زد فولد2 سامسونگ با قیمت ۷۴ میلیون تومان نوشته شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت گوشی های لاکچری در بازار ایران چند است؟

راز آسمان پایتخت

رصد بازار موبایل نشان می دهد، قیمت گوشی‌های لاکچری از ۳۰ میلیون تا ۷۴ میلیون تومان است. بعد از گوشی سامسونگ گلکسی زد که ۷۴ میلیون تومان قیمت دارد۷ گوشی موتورولا Razr 5G با قیمت ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۵۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو 2با ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت هم از قافله گوشی های گران جا نمانده است و با قیمت ۴۷ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۵۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله می شود.
یکی دیگر از گوشی های گران قیمت بازار، گوشی سامسونگ گلکسی فولد که حدود ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی Note 20 5G هم حدود ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون تومان است.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 پرو مکس با 512 گیگابایت هم حدود ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان تا ۵۴ میلیون تومان قیمت دارد. یکی دیگر از گوشی های گران قیمت بازار، گوشی موبایل Asus ROG Phone 3 است که با قیمت ۳۶ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا با ظرفیت 12/128 گیگابایت در گوشی های گران قیمت جا دارد و با قیمت ۳۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان تا ۳۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز