گران ترین موبایل های هوآوی ، سامسونگ و شیائومی در بازار چند؟

لست سکند

با وجود آن که گوشی موبایل به دلیل جهش قیمت ارز گران تر از قیمت واقعی آن شده اما کماکان عده ای در بازار موبایل مشتری گران ترین موبایل ها هستند.

به گزارش کاماپرس، شاید آنها که گران ترین موبایل ها را انتخاب می کنند به ضرب المثل انگلیسی باور دارند که می گوید : من آن قدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم! اما واضح است که حتی اگر این باور ما باشد، تبدیل این باور به عمل از همگان ساخته نیست. گران ترین موبایل ها در بازار کنونی از گوشی های آیفون از شرکت آمریکایی اپل هستند که بیش از 50 میلیون تومان قیمت دارند. در بین گوشی های لوکس، گوشی های شرکت هوآوی را هم می توان دید که حتی گران ترین هایشان نیز در انتهای صف گران ها جا خوش کرده اند.

اصولا هوآوی در ابتدا با قیمت مناسب به بازار ایران آمد و سهمی از بازار را به گونه ای از دست سامسونگ خارج کرد ولی اکنون این شرکت نیز گوشی های گران قیمتی تولید می کند. گوشی های شیائومی نیز دقیقا همین مسیر را از ارزانی به گرانی طی کرده اند.

گوشی های لوکس بازار را بشناسید

اقتصاد آنلاین در جدولی به معرفی گران ترین گوشی های حال حاضر بازار پرداخته است. بر اساس این جدول گران ترین گوشی موبایل در بازار از شرکت اپل و مدل iPhone 12 Pro Max A2412 است که برای خرید آن باید 54 میلیون تومان بپردازید. این گوشی حافظه داخلی 256 گیگی دارد.

راز آسمان پایتخت

گوشی گران قیمت بعدی این فهرست نیز به اپل اختصاص دارد و از مدل iPhone 12 Pro A2408  است که این گوشی را می توان در بازار به قیمت 51 میلیون تومان خریداری کرد. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگ است.

سومین گوشی گران و لوکس بازار باز هم متعلق به شرکت اپل و این بار از مدل iPhone 11 Pro Max A2220 است. خرید این گوشی نیز مبلغی در حدود 45 میلیون تومان هزینه دارد.

گران قیمت بعدی بازار از شرکت سامسونگ و از مدل Galaxy z Plip SM-F700F/DS است. این گوشی موبایل را می توان در بازار به قیمت 30 میلیون و 500 هزار تومان خرید. حافظه داخلی این گوشی 256 گیگ است.

سامسونگ گوشی دیگری با مدل Galaxy S20 Ultra 5G با دوربین جالب توجه 108 مگاپیکسلی و رم داخلی 128 گیگ در بازار دارد که قیمت آن 29 میلیون و 500 هزار تومان است.

نهایتا این که گوشی گران قیمت هوآوی در فهرست گوشی های لوکس، 20 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و از مدل Mate 30Pro است.

شیائومی نیز برای این که در بین گران قیمت ها حضور داشته باشد گوشی Mi 10 5G را به قیمت 21 میلیون تومان در بازار دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز