ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار

لست سکند

گوشی های سامسونگ چند سالی است که از پرفروش ترین های بازار به حساب می‌آیند و تنوع مشخصات و قیمتی زیادی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این مطلب قصد داریم ارزان ترین گوشی های سامسونگ بازار را که معرفی کنیم تا در ادامه علاوه بر قیمت، با مشخصات و ویژگی‌های هر کدام بیشتر آشنا شوید؛

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 01

قیمت: 2 میلیون و 199 هزارتومان

این محصول 150 گرمی ساختاری پلاستیکی دارد و همین امر سبب شده تا در طولانی مدت احساس خستگی نداشته باشید. دوربین‌ 8 مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی 5مگاپیکسلی در جلو برای استفاده‌های روزمره بسیار کاربردی هستند و نیازها را رفع می‌کند. از قابلیت‌های این محصول اقتصادی می‌توان به حسگر در قاب پشتی، قابلیت تشخیص چهره و باتری لیتیوم 3 هزار میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 03

قیمت: 2 میلیون و 279 هزارتومان

این مدل سامسونگ 211 گرم  و ساختاری پلاستیکی دارد و وزن آن نسبتا سبک است. پردازنده این محصول 64 بیتی و فرکانس مرکزی آن 1.2-1.6 گیگاهرتزی است. باتری این گوشی موبایل 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است که برای استفاده روزمره کفایت می‌کند و اگر عکاسی بسیار ماهرانه نخواهید دوربین 8 مگاپیکسلی و سلفی 5مگاپیکسلی این محصول برایتان کفایت می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 02

قیمت: 2 میلیون و 709 هزارتومان

این محصول طراحی مناسبی دارد که فریم جلو از شیشه و فریم پشتی آن از جنس پلاستیک است. این محصول دو ماژول دوربین در قسمت پشتی دارد که13 مگاپیکسل هستند و همین امر این محصول را برای عکاسی مناسب کرده است. دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز 5 مگاپیکسل است و باتری این مدل از سامسونگ لیتیوم یون با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعت است و می‌توان گفت با قیمت اقتصادی که دارد یک میان‌رده بسیار مناسب است.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز