ارزان ترین خودروهای خارجی کارکرده بازار

خودرو خارجی قیمت سرسام آوری در کشور پیدا کرده و خرید آن برای مشتریان حقیقی بسیار سخت و حتی غیرممکن شده است. به همین دلیل بازار خرید این نوع خودروها داغ به نظر می‌رسد. قیمت خودرو خارجی دست دوم به مراتب کمتر از نو بوده و حتی در برخی مواقع بعضی مدل‌های آن قیمتی کمتر از خودروهای داخلی دارند.

به گزارش کاماپرس، خرید خودرو خارجی در شرایط کنونی بسیار هزینه بر و دشوار است. اما همچنان برخی از خریداران حقیقی به این نوع خودروها تمایل دارند و معتقدند این محصولات به دلیل امکانات رفاهی و ایمنی مورد توجه هستند. از آنجایی که قیمت این نو این خودروها بالا است، خرید دست دوم صرفه بیشتری دارد. زیرا قیمت خودرو خارجی دست دوم به مراتب کمتر بوده و دارای همان امکانات رفاهی و ایمنی اتومبیل‌های نو است. در ادامه تعدادی از ارزان‌ترین خودروهای خارجی معرفی شده در همراه مکانیک بررسی خواهند شد؛

جک جی5

مدل؛ 1394

میانگین کارکرد؛ 139 هزار کیلومتر

متوسط قیمت؛ 515 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

جک جی 5 با داشتن یک پیشرانه 1.8 لیتری و موتوری با توان 140 اسب بخار و 165 نیوتون متر گشتاور دارد. این خودرو طی مدت زمان 14 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر بین شهری معادل 7.5 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. این خودرو دارای امکاناتی مانند شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، سانروف دو حالته، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در هشت جهت، سنسور نور برای روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با خروجی هوا برای ردیف عقب و سیستم هشدار فشار باد لاستیک‌ها است.

گریت وال ولیکس سی 30

مدل؛ 1395

میانگین کارکرد؛ 48 هزار کیلومتر

متوسط قیمت؛ 535 میلیون تومان

خودرو گریت ولکس سی 30 با موتور دارای قدرت 104 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر به بازار عرضه شد. موتور این خودرو دارای حجم هزار و 497 سی سی است. این خودرو ظرف زمان 11.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. خودرو گریت به هفت لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، برای گذران 100 کیلومتر نیاز دارد. گیربکس خودکار، چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه جانبی و همرنگ بدنه، قابلیت تنظیم شش طرفه صندلی‌های جلو، ریموت کنترل قفل مرکزی همراه با سوییچ تاشونده، اخطار دهنده باز بودن کمربند ایمنی، سیستم تهویه مطبوع خودکار با نمایشگر دیجیتال، ریموت کنترل سیستم صوتی روی فرمان و کمربندهای جلو سه نقطه‌ای پیش کشنده و عقب سه نقطه‌ای از جمله امکانات این خودرو است.

ام جی 350

مدل؛ 2013

میانگین کارکرد؛ 210 هزار و 727 کیلومتر

متوسط قیمت؛ 560 میلیون تومان

ام جی از خودروهای ارزان قیمت بازار است که موتور هزار و 498 سی سی حجم دارد. موتور این خودرو 107 اسب بخار قدرت داشته و دارای 135 نیوتن متر گشتاور است. این خودرو ظرف مدت 11 ثانیه به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. میزان مصرف سوخت این خودرو برای مسافت‌های بین شهری 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی از جمله چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، آینه بغل برقی دارای گرمکن، تنظیم اتوماتیک سرعت برف پاک کن‌ها، امکان دسترسی فضای صندوق از داخل کابین، باز شدن اتوماتیک درها و قطع سیستم سوخت رسانی هنگام بروز حادثه و رینگ آلومینیومی 16 اینچی مورد توجه قرار دارد.

چرا سایت همراه مکانیک؟

قیمت خودرو خارجی کارکرده و دست دوم را باید از سایت‌ معتبری اقدام کرد. سایت همراه مکانیک درگاه مناسبی برای استعلام قیمت خودرو خارجی و داخلی است.

این درگاه گذشته از اعلام قیمت روز انواع خودرو نو و کارکرده، شرایط برای کارشناسی اتومبیل، خرید و فروش انواع این محصولات را فراهم کرده است. ضمنا این درگاه امکان خرید خودرو اقساطی را فراهم آورده تا خریداران حقیقی به راحتی اتومبیل مورد نظر را بخرند.

درگاه همراه مکانیک از چه زمانی آغاز به کار کرد؟

درگاه همراه مکانیک از سال 1392 توسط جمعی از متخصصان حوزه خودرو و نخبگان دانشگاهی شکل گرفت. این درگاه یک بستر جامع خدمات خودرویی است که همواره در تلاش بوده بهترین خدمت با قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه بدهد.

افرادی که قصد آگاهی از خدمات این مجموعه را دارند باید به سایت اصلی آن به نشانی www.hamrah-mechanic.com سر زده یا با شماره‌ 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز