ارائه خدمات کیپاد بانک پاسارگاد به همه کارت‌ های بانکی

لست سکند

بانک پاسارگاد در دوران شیوع کرونا، به‌منظور کاهش مراجعات و استفاده از پول نقد، اپلیکیشن کیپاد را برای استفاده عموم، در دسترس قرار داده است.

به گزارش کاماپرس، کیپاد همان کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد است که تنها مختص مشتریان این مجموعه نیست و همه دارندگان کارت بانکی، هر یک از بانک‌ها، می‌توانند از آن استفاده کنند. انتقال وجه کارت به کارت، مدیریت و فروش سهام عدالت، پرداخت آنلاین آزادراه‌ها، استعلام رایگان و پرداخت خلافی خودرو، انتقال به حساب، پرداخت عوارض طرح ترافیک، پرداخت‌های مبتنی بر کد تصویری، انتقال پول به دیگر کاربران، شارژ کارت‌های شهروندی و اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال در آیو، از جمله خدمات این اپلیکیشن می‌باشد. کیپاد از طریق نصب در تلفن همراه قابل استفاده است.

لازم به‌ذکر است که اپلیکیشن کیپاد در راستای اجرای طرح ملی قبض سبز و جایگزینی قبض الکترونیک به جای قبض کاغذی، گزینه قبض برق را به نسخه جدید خود اضافه کرده است. به منظور استفاده از این امکان جدید، کاربران می‌توانند یکبار شناسه قبض برق را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از آن با همان شناسه ثبت‌شده تمامی قبوض برق خود را پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز