ادیسون فیوچر EF1-T ؛ وانت بار تمام الکتریکی

لست سکند

شرکت انرژی پاک SPI یکی دیگر از چهره‌های تغییر کاربری در دنیای فناوری و خودرو را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۱ به نمایش گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2021 پس از ده روز نمایش عمومی در شهر لس‌انجلس آمریکا به تازگی به پایان رسیده است. این نمایشگاه مانند هر سال میزبان بسیاری از برندهای مطرح و کانسپت‌های جذاب بود. با این تفاوت که بخش برجسته و چشمگیر نمایشگاه 2021 همراه با افزایش اهمیت مسایل زیست محیطی، تمرکز بر روی کانسپت‌های الکتریکی و خودروهای هیبریدی در کنار مجموعه‌ای از کامیون‌ها، خودروهای گازسوز و SUV ها بود.

در این میان طرح‌های جاه‌طلبانه بسیاری نیز ارائه شد که یکی از آن‌ها نسخه تمام برقی وانت بار شرکت SPI است. در ادامه به بررسی مشخصاتی که تاکنون از این خودرو فاش شده، می‌پردازیم؛

راز آسمان پایتخت

ادیسون فیوچر، نسخه الکتریکی وانت بار

پیکاپ الکتریکی شرکت SPI بر پایه طرح ون کابردی  EF1-V ساخته شده است. ادیسون فیوچر با تمرکز بر سودمندی و تجارت در کنار فعالیت در زمینه‌های زیست‌محیطی و انرژی‌های تجدیدپذیر، به نوعی قصد دارد پا جای پای تسلا بگذارد.

در همین زمینه بخوانید:

این وانت بار الکتریکی در دو نسخه طراحی شده که یکی از آن‌ها دارای یک موتور با قدرت 470 اسب بخار و شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت است. این در حالی است که نسخه دیگر آن سه موتور با قدرت 816 اسب بخار و شتاب 3.9 ثانیه‌ای دارد.

ضمنا ادیسون فیوچر نیز به مانند ون EF1-V مجهز به یک فناوری خاص شارژ خورشیدی است که ضمن شارژ باتری ماشین، همزمان انرژی خورشید را ذخیره می‌کند و خودرو را به‌طور پیوسته در شارژ نگه می‎‌دارد.

این شرکت چینی که به دنبال کاربری خودروهای اسپرت در این پیکاپ است، ظاهرا قصد دارد سال 2022 این خودرو را روانه بازار کند.

مرتبط با : اس پی آی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز