رونمایی از سولترا ؛ نخستین کراس اوور تمام برقی سوبارو

سوبارو در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2021 از اولین کراس اوور تمام برقی خود در قالب جدیدترین نسخه سولترا رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودروی لس آنجلس امروز، دیروز 28 نوامبر، پس از 10 روز به پایان رسید. این نمایشگاه یکی از رویدادهای بسیار مهم در صنعت خودرو به حساب می‌آید که هر ساله میزبان بسیاری از برندها و کمپانی‌های معتبر است.

سوبارو یکی از کمپانی‌های نام آشنای صنعت خودرو و نمایشگاه خودروی لس آنجلس به حساب می‌آید که امسال با اولین کراس اوور تمام الکتریک خود حضور دارد. خودرویی که از نظر بسیاری از منتقدین حاضر در این رویداد، طرحی بسیار واقعی‌تر و عملی‌تر نسبت به سایر کانسپت‌های ارائه شده است.

در ادامه به اختصار، مشخصات فنی و ظاهری این خودرو بررسی خواهد شد؛

آریاک سفر

سوبارو سولترا

آنچه درباره نسخه تمام برقی خودروی تازه سوبارو بیش از هر چیز مهم به نظر می‌رسد، پایه و اساس علمی آن است. این خودرو ویژگی‌ها و مشخصات واقع‌بینانه‌ای را ارائه می‌دهد. در حال حاضر سوبارو بازار خودروی آمریکا را در تولید کراس اوور‌های جمع و جور و متناسب با شرایط آب‌ و هوایی آمریکا در دست دارد.

دیگر خودروهای نمایشگاه خودرو لس آنجلس:

سولترا در اصل حاصل همفکری مشترک دو شرکت سوبارو و تویوتا است. محصول سوبارو شباهت بسیار زیادی به مدل تویوتا bZ4x دارد.

سوبارو سولترا با جمع قدرت دو محور جلو و عقب حدود 215 اسب بخار قدرت دارد. ضمنا توان حرکتی آن 460 کیلومتر در ساعت است. این خودروی تمام برقی با قابلیت اتصال به شارژر 150 کیلوواتی در 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود.

از نظر ظاهری نیز سولترا بسیار به تویوتا bZ4x شبیه است و دارای چراغ‌های باریک، رینگ‌های 20اینچی و خطوطی بر روی سپر آن است. نسخه جدیدو برقی سولترا با ظاهری اسپرت و شیک تاکنون طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

با توجه به تیزرهای تبلیغاتی متعدد و نیز خبرهای منتشر شده از نمایشگاه لس‌انجلس، نخستین خودروی تمام برقی شرکت ژاپنی سوبارو ارزش صبر کردن تا سال 2022 را دارد. ضمنا شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو با قیمتی حدود 23 هزار دلار در بازار عرضه خواهد شد.

مرتبط با : سوبارو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز