فیسکر اوشن ؛ غول دورگه تمام برقی!

فیسکر امسال برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از یک شاسی بلند تمام برقی رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2021 که در حال حاضر هفتمین روز خود را می‌گذراند، کمی با سال‌های گذشته متفاوت است و بسیاری از خودروسازان بزرگ به حاشیه رفته‌اند. این در حالی است که بسیاری طرح‌ها و خودروهای مفهومی جذاب نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شد. این موضوع سبب شد بدون تمرکز بر شرکت‌های بزرگ چندین شرکت تازه‌وارد مانند Edison Future توجه‌های زیادی را به خود جلب کنند.

همچنین در کنار کیا و هیوندا، یکی دیگر از رونمایی‌های مهم این نمایشگاه، طرح تمام برقی فیسکر نسخه اقیانوس بود که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم؛

اخبار این نمایشگاه را دنبال کنید:

آریاک سفر

فیسکر اوشن از اتریش می‌آید

Fisker Ocean

هنریک فیکسر طراح این خودروی مفهومی، به عنوان یک چهره سرسخت در صنعت خودرو شناخته می‌شود. این طراح دانمارکی-آمریکایی پیش از تاسیس کمپانی مستقل فیسکر، در شرکت‌های عظیم خودروسازی چون فورد، استون مارتین و بی ام و فعالیت داشته است. همچنین فیسکر در سال‌های اخیر به طراحی برخی از پیشتازترین خودروهای موجود در بازار پرداخته است.

خودروی فیسکر Ocean قرار است در سال 2022 در اتریش به تولید انبوه برسد. این خودرو از نظر ابعاد بسیار نزدیک به تسلا Y و موستانگ Mach-E است. محور چرخ‌‌های جلو و محور چرخ‌های عقب در نسخه اقیانوس فیسکر حدود 2.91 متر از هم فاصله دارند.

همچنین از امکانات جذاب طرح جدید هنریک فیسکر، صفحه نمایش 17 اینچی آن است که قابلیت چرخش داشته و می‌توان آن را در دو حالت سینما و رانندگی قرار داد.

در طراحی داخلی نیز، فیسکر در ساخت روکش صندلی‌ها و پلاستیک‌ها از مواد تجدیدپذیر استفاده کرده است. ضمنا این خودرو مجهز به پنل‌های خورشیدی است. موتور Ocean دارای قدرتی برابر با 275 اسب بخار است. همچنین این قابلیت را دارد که ماشین‌های برقی دیگر را نیز شارژ کند!

مرتبط با : فیسکر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز