هیوندا ۷ ؛ یکی دیگر از بهترین کانسپت‌های نمایشگاه خودرو لس آنجلس

لست سکند

هیوندا ۷ خودروی مفهومی ارائه شده دیگری از سوی کمپانی کیاست که شباهت بسیاری به مدل شرکت کیا، یعنی کیا EV9 دارد یکی دیگر از مدل‌های جذاب ارائه شده در نمایشگاه لس‌آنجلس بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نخستین بار در سال 1907 و با حدود 99 خودرو به نمایش درآمد و با توجه به استقبال‌ها و نیازهای فروشندگان خودرو و رشد صنعت خودرو تا سال 1920 چهار بار تغییر مکان داد.

این نمایشگاه در سال 2020 به علت پاندمی کرونا لغو شد و بعد از دوبار برنامه ریزی مجدد برای برگزاری آن سرانجام  بعد از یک سال در ۱۹ نوامبر امسال افتتاح شد تا ۲۸ نوامبر ادامه خواهد داشت؛ در این نمایشگاه از خودروها و طرح‌های بسیار جذابی رونمایی شده است.

راز آسمان پایتخت

هیوندا ۷ ؛ زندگی نوین بر روی چرخ‌ها

Hyundai Seven Concept

یکی از برترین کانسپت‌های ارائه شده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱، خودروی مفهومی شرکت هیوندا است که از همان سبک و طرح کیا EV9 بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که کمپانی کیا فناوری مورد استفاده خود در کیا را در اختیار شرکت هیوندا قرار داده است. اما با این حال هر یک دارای طراحی متمایز و مخصوص به خود هستند.

در همین زمینه بیشتر بخوانید:

این خودرو که هیوندا از آن با عنوان خودروی نسل آینده یاد می‌کند، بیشتر از هر چیز بر روی طراحی داخلی آن متمرکز است؛ به طوری که کمپانی هیوندا آن را «زندگی نوین بر روی چرخ‌ها» می‌نامد.

از نظر طراحی داخلی فاصله موجود بین دو محور چرخ جلو تا چرخ عقب و نیز کفه صاف و مسطح آن، فضای بسیاری را ایجاد می‌کند که می‌تواند به حالت‌های مختلفی تبدیل شود. ضمنا صندلی‌های استراحت در ردیف پشت قابلیت چرخش به اطراف را دارند& فضایی عالی و مناسب برای استراحت فراهم می‌کنند.

فضای داخلی این خودرو از مواد تجدیدپذیر چون گچ معدنی، چوب بامبو و رزین‌های سنتی ساخته شده است و همچنین تمرکز بسیاری بر روی آنتی‌باکتریایی بودن سطوح شده است. هیوندا ۷ مجهز به UVC- روشنایی و چراغ‌های ضدعفونی کننده- داخلی است که این امکان تنها پس از خاموش و خالی شدن ماشین فعال می‌شود.

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز