ایو ۹ کیا موتورز؛ از بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس

پنجمین روز نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۲۱ در حالی به کار خود ادامه داد که خودروهای الکتریکی باشکوهی، با جزییاتی دقیق و جذاب از طراحی بیرونی گرفته تا طراحی فضای داخلی و صندلی‌های چرخان، چراغ‌های ضدعفونی کننده و … رونمایی شد؛ اما تنها ۷ خودرو به عنوان جالب‌ترین خودروها و کانسپت‌های معرفی شده در این نمایشگاه انتخاب شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز دنیای خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودروی لس آنجلس، نمایشگاهی است که هر سال اوایل ماه دسامبر، در مرکز همایش‌های لس‌آنجلس برگزار می‌شود. این نمایشگاه مورد تایید OICA و انجمن فروشندگان خودروهای جدید لس‌آنجلس است و در فضایی به مساحت 76 هزار متر مربع برای عموم مردم برگزار می‌شود. این نمایشگاه که در سال 2020 به علت پاندمی کرونا لغو شده بود، بعد از دو بار برنامه ریزی مجدد برای برگزاری آن، سرانجام  بعد از یک سال غیبت، در 1۹ نوامبر امسال برگزار شد.

در ادامه با یکی از بهترین کانسپت های معرفی شده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد؛

آریاک سفر

ایو ۹ ؛ کانسپتی از کیا

Kia Concept EV9

یکی از بهترین کانسپت‌های عرضه شده در نمایشگاه ۲۰۲۱ لس‌آنجلس، خودرو برقی کیا با نام EV9 است.

کمپانی کیا همزمان با فروش جهانی خودروی تمام برقی EV6 خود در حال حرکت به سمت قدمی دیگر در عرصه خودروهای برقی خود است. خودرو مفهومی کیا EV9 با اندازه‌ای کمی بزرگتر از سایز متوسط EV6 فرمت SUV معمولی‌تر از آن روانه خط تولید خواهد شد.

در همین زمینه بیشتر بخوانید:

این خودرو از نظر جزییات ظاهری نیز بسیار زیبا است و از همان طرح و تاکید جسورانه کیا بر روی فرم‌های هندسی پیروی می‌کند. کیا این شیوه از طراحی را «اتحاد تضادها» یا همان Opposites United می‌نامد.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های خودرو که حس باز بودن و جادار بودن را ایجاد می‌کند، طراحی صاف و مسطح کف آن و درهای خودکشی بدون پایه آن است که نوعی درِ خودروست که لولای آن‌ها به‌جای قرار گیری در ستون جلوی خودرو، در ستون عقب نصب شده است.

این خودرو دارای سه ردیف صندلی با روکش چرم گیاهی است و کفپوش‌های آن از تورهای ماهی‌گیری قابل بازیافت ساخته شده است. طراحی داخلی EVE 9 به نحوی است که برای دورهمی و پیکنیک بسیار مناسب است: صندلی‌های جلو به صورت گرد می‌چرخند و ردیف وسط نیز قابلیت تبدیل به یک میز کوچک بین دو ردیف را دارد.

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز