رونمایی مولن از کراس اوور جدید خود در نمایشگاه لس آنجلس

شرکت انرژی پایدار مولن، نامی تازه و جدید صنعت خودرو است. این شرکت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱ از شاسی بلند کراس اوور مولن 5 رونمایی کرد. کمپانی مولن انتظار دارد این خودرو تا سال 2024 به تولید انبوه برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال پس از دو سال وقفه در نوامبر امسال برگزار شد تا بار دیگر صنعت خودرو را از یک منظر کاملا آمریکایی به نمایش بگذارد. البته لازم به ذکر است که ۲سال، در صنعت حال حاضر خودرو زمان زیادی به حساب می‌آید.

اما علی‌رغم این غیبت و تمایل خودروسازان به بازارهای آنلاین، این نمایشگاه کانسپت‌های بسیار جذابی را ارائه کرد. ضمنا با توجه به مفهوم‌های برقی و کراس اوورهای ارائه شده در این نمایشگاه، به نظر می‌رسد که کراس اوور ها آینده صنعت خودرو هستند. هرچند که نماینده فرهنگ آمریکایی یعنی وانت‌بارها همچنان در رقابت تنگاتنگی با EV ها قرار دارند.

آریاک سفر

کمپانی مولن در این نمایشگاه از یک کراس‌اوور تمام برقی رونمایی کرد. این شرکت اظهار داشت که قصد دارد تا سال 2024 تولید این خودرو را عملی کند. این کراس اوور یکی از بهترین کانسپت‌های این نمایشگاه بود که به بررسی آن می‌پردازیم؛

کراس اور کمپانی مولن، مولن فایو

مولن فایو، دارای طراحی منسجم و بسیار ظریفی است و تاکید طراحان در این خودرو بیشتر بر روی ظاهر تجملی و به نوعی لاکچری آن بوده است. نمای خودروی مولن فایو از ترکیب سبک خودروهای تسلا و نسخه‌ اسپرت لامبورگینی بهره می‌برد.

به ادعای شرکت مولن این شاسی بلند تمام برقی، دارای برد 523 کیلومتری و سرعتی در حدود 100 کیلومتر بر ساعت است. ضمنا باتری این خودرو 95 کیلووات بر ساعت است. این خودرو که در ایالات متحده آمریکا طاحی شده، قابلیت شارژ تا 80 درصد فقط در 21 دقیقه را دارد.

تازه‌های بازار خودرو:

از امکانات خودروی مولن فایو می‌توان به نمایشگر دیجیتالی راننده، صفحه نمایش مرکزی و سیستم از بین برنده نویز اشاره کرد. همچنین صندلی سرنشینان پشت نیز مجهز به تبلت‌های مجزا به همراه شارژ بی‌سیم است.

با توجه به اعلام این کمپانی مستقر در کالیفرنیا، کراس‌اوور مولن فایو، بازار لوکس و لاکچری را هدف قرار داده است. قیمت این خودروی تمام برقی در ایالات متحده آمریکا از 55 هزار دلار شروع می‌شود. ضمنا تولید این محصول از سال 2023 در می‌سی‌سی پی شروع می‌شود و متقاضیان می‌توانند در حال حاضر با پرداخت 100 دلار در بین مشتریان این خودرو برای خود جا رزرو کنند.

مرتبط با : مولن
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز