اخذ ویزای دوبی برای خانواده ها چقدر هزینه دارد؟

لست سکند

یکی از مقاصد پر رفت و آمد گردشگری، شهر دوبی است. دبی بزرگ‌‌ترین شهر امارات متحده عربی است که به عروس خلیج فارس مشهور است. به طور کلی، دریافت ویزای دوبی کار سختی نیست و اخذ ویزای توریستی امارات به ویژه برای ایرانیان دشواری چندانی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با این حال، اطلاع از شرایط دریافت و قیمت ویزای دوبی برای علاقمندان سفر به این شهر اهمیت زیادی دارد.

انواع ویزای دوبی

ویزای دوبی به انواع توریستی، تحصیلی، کاری، فرودگاهی و تجاری تقسیم می‌شود. هر کدام از ویزاهای دوبی از زمان صدور، دو ماه اعتبار دارند و مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزا، یک تا سه روز کار است.

ویزای توریستی دوبی به صورت ویزای الکترونیکی امارات برای گروه‌ها یا افراد صادر می‌شود. همچنین افرادی که برای رسیدن به مقصد دیگر لازم است تا از کشور امارات عبور کنند، باید ویزای ترانزیت یا فرودگاهی دریافت نمایند. ویزای تجاری دبی، مخصوص تجار، مدیران عامل شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار است.

راز آسمان پایتخت

کدام ویزای توریستی دوبی مناسب شماست؟

ویزای توریستی دبی به دو صورت سینگل و مولتی صادر می‌شود. ویزای سینگل به ویزایی گفته می‌شود که فرد با داشتن آن تنها می‌تواند یکبار به خاک امارات ورود کند.

اما ویزای مولتی یا مالتیپل این امکان را برای دارنده فراهم می‌کند تا چندین مرتبه بتواند وارد خاک این کشور بشود. ویزای توریستی سینگل دوبی برای مدت زمان 48 و 96 ساعته، دو هفته‌ای، یک ماهه و سه ماهه قابل صدور است. همچنین، ویزای مولتی دوبی برای مدت یک ماهه و سه ماهه قابل اخذ است.

ویزای توریستی دوبی انواع متفاوتی دارد. با داشتن نوع عادی آن، مسافر می‌تواند تا 2 هفته در دوبی اقامت داشته باشد. ویزای توریستی دوبی به مدت یک ماه و سه ماه نیز قابل اخذ است.

با اخذ ویزای توریستی یک ماهه یا سه ماهه چند بار ورود، می‌توان در طول یک ماه یا سه ماه، چندین بار به دوبی رفت و آمد داشت. تمام ویزاها به جز ویزای سه‌ ماهه، با پرداخت مبلغ مشخصی به دفاتر مهاجرتی امارات، قابل تمدید هستند.

شرایط اخذ ویزای دوبی

امارات برای دریافت ویزا، دستورالعمل  جالبی دارد که بهتر است پیش از اقدام به اخذ ویزا از آن مطلع بود. دختران زیر 18 سال به هیچ عنوان نمی‌توانند به صورت انفرادی برای اخذ ویزا اقدام کنند.

همچنین، آقایان زیر 18 سال برای دریافت ویزا به صورت انفرادی باید شناسنامه پدر و مادر خود را ارائه کنند. در صورتی که متقاضی از هر فرودگاهی به غیر از فرودگاه دوبی به امارات وارد شود، باید در فرم درخواست اخذ ویزای امارات، افسر ویزا را از این مسئله آگاه کند.

همچنین، باید به این نکته توجه داشت که ویزای توریستی دوبی 14 روز اعتبار دارد و در صورت اقامت بیشتر 14 روز، مسافر مشمول جریمه خواهد شد. به همراه داشتن بیمه‌نامه مسافرتی برای متقاضیان ویزای دوبی که توسط کشور امارات صادر می‌شود، الزامی است.

اخذ ویزای دوبی به صورت آنلاین

درخواست ویزای دوبی به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی متقاضی نیست. برای اقدام به دریافت ویزا کافی است تا مدارک مورد نیاز را به کارگزار تحویل داد و منتظر نتیجه نهایی بود.

متقاضی باید به نکته توجه داشته باشد که در صورت مردود شدن درخواست ویزای دوبی، مبلغ ویزا قابل بازگشت نیست. مدارکی که باید در هنگام درخواست ویزای توریستی دوبی به کارگزار مربوطه تحویل داد شامل: تصویر اول صفحه پاسپورت، تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه، عکس، بیمه نامه مسافرتی و پاسخ منفی تست کرونا به روش پی سی آر می‌شود.

پاسخ منفی تست باید در 24 یا 48 ساعت قبل از پرواز اخذ شده باشد. برای اخذ انواع دیگر ویزای دوبی باید مدارک مخصوصی را ارسال نمود که می‌توان با مراجعه به وبسایت ویزاجت از این جزئیات مطلع شد.

قیمت ویزای دوبی

در حال حاضر، کشور امارات ویزای 14 روزه توریستی را صادر نمی‌کند. قیمت ویزای توریستی 10 روزه عادی مخصوص یکبار ورود، 279 درهم معادل 2 میلیون و 619 هزار تومان است. قیمت این ویزا برای افراد زیر 16 سال 79 درهم تعیین شده است.

در صورتی که متقاضی درخواست ویزای فوری 10 روزه داشته باشد، 20 درهم به هزینه‌های فوق افزوده خواهد شد. علاقمندان سفر به شهر دوبی، عروس خلیج فارس، می‌توانند با مراجعه به وبسایت ویزاجت از قیمت‌های ویزای یک ماهه و سه ماهه مطلع شوند. در ویزاجت برای اولین بار، صفر تا صد خدمات مربوط به اخذ ویزا به صورت آنلاین انجام شده و مدارک متقاضی از درب منزل یا محل کار از وی تحویل گرفته می‌شود. بنابراین، بدون مراجعه حضوری می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمام فرآیندهای مربوط به اخذ ویزا را انجام داد.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزا جت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز