اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

تابعیت دومینیکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق نظرسنجی اخیر نشریه «مدیریت حرفه‌ای ثروت»، بعد از مقایسه و بررسی چندین مولفه مشخص شد که برنامه‌های اخذ تابعیت دومینیکا و کشورهای حوزه کارائیب از طریق سرمایه‌گذاری، بهترین روش برای کسب ثروت و ایجاد فرصت‌های جدید برای آینده است.

به گزارش کاماپرس، شاخص CBI یک معیار بسیار خوب برای سنجش میزان ارزش برنامه‌های اعطای شهروندی اقتصادی در کشورهای مختلف است. کشور دومینیکا برای ششمین سال پیاپی با کسب امتیاز 90 درصد در پنج مولفه از هفت مولفه CBI و به واسطه روند درخواست ساده و مبلغ سرمایه‌گذاری مناسب، مورد تقدیر قرار گرفت و رتبه نخست CBI را از آن خود کرد.

در این گزارش، اخذ تابعیت دومینیکا، مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا و روش‌های اخذ آن بررسی شده است.

اخذ تابعیت دومینیکا؛ بهترین انتخاب برای پاسپورت دوم

مجله اقتصادی PWM وابسته به نیویورک تایمز، امتیاز CBI را به صورت سالانه منتشر می‌کند که در این باره، کشور دومینیکا به طور متوالی از سال 2017 تا 2023 در صدر جدول قرار داشته است.

دومینیکا برای پنجمین سال متوالی نیز در صدر بهترین برنامه شهروندی CBI قرار گرفت و بالاترین امتیاز را در میان شش کشور از 9 کشور برتر رتبه‌بندی شده در برنامه شهروندی سرمایه‌گذاری از آن خود کرد.

راز آسمان پایتخت

مزایای اخذ تابعیت دومینیکا

از جمله مزایای تابعیت دومینیکا و اخذ شهروندی این کشور می‌توان به سفر بدون نیاز به ویزا به 147 کشور اروپایی و آسیایی و همچنین تابعیت و فرصت تجربه‌ یک سبک زندگی در محیطی جزیره‌ای آرام و سرسبز اشاره کرد.

تحرک جهانی

افراد با داشتن تابعیت دومینیکا می‌توانند به صورت آزادانه به کشورها و سرزمین‌های دیگر سفر کنند و ویزای 10 ساله آمریکا، کانادا و استرالیا را کسب کنند.

حقوق شهروندی کامل

دریافت کنندگان تابعیت دومینیکا دارای حقوق کامل شهروندی بوده و می‌توانند در این کشور به عنوان یک شهروند عادی به زندگی، کار و تحصیل بپردازند. همچنین افراد با دریافت تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، از پرداخت مالیات تا 20 سال معاف خواهند بود.

امکان انتقال تابعیت

مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین مزیت دریافت تابعیت دومینیکا، انتقال شهروندی به نسل‌های آینده است. تابعیت دومینیکا مادام‌العمر بوده و هیچ مقام سیاسی در دومینیکا حق ابطال تابعیت شهروندان خارجی را نداشته و این تابعیت به صورت موروثی به نسل‌های آینده و فرزندان قابل انتقال خواهد بود.

تابعیت دومینیکا-کاماپرس

عدم نیاز به سکونت در دومینیکا

افراد برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی به سفر به دومینیکا و اقامت موقت یا دائم نداشته و می‌توانند در یک پروسه شش ماهه در ایران پاسپورت دومینیکا دریافت کنند.

تابعیت دوگانه

با دریافت پاسپورت دومینیکا، افراد تابعیت قبلی خود را از دست نمی‌دهند و در کنار پاسپورت و تابعیت قبلی خود، پاسپورت دوم و تابعیت دومینیکا دریافت می‌کنند.

دریافت تابعیت دومینیکا در کمترین زمان ممکن

رسیدگی به درخواست شهروندان خارجی توسط دولت دومینیکا تنها شش ماه زمان می‌برد و این کشور، یکی از سریع‌ترین برنامه‌های اخذ شهروندی همراه با سرمایه‌گذاری را ارائه کرده است. روال اداری اخذ تابعیت دومینیکا و گرفتن پاسپورت این کشور حدود شش ماه طول می‌کشد.

مراحل دریافت تابعیت دومینیکا

دریافت تابعیت دومینیکا و پاسپورت این کشور، یک مسیر سریع مهاجرتی است که طی مدت زمان کوتاه شش ماهه به سرانجام می‌رسد.

دولت دومینیکا تمامی مراحل درخواست برای بررسی پرونده تقاضا برای پاسپورت دومینکا و تابعیت این کشور را به کارگزاری رسمی خود یعنی کارگزاری رسمی ایران دومینیکا سپرده است و متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید به این کارگزاری در تهران مراجعه کنند.

متقاضیان دریافت تابعیت دومینیکا باید ضمن تکمیل فرم مرتبط با درخواست پاسپورت، مدارک معتبری همچون کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدارک تحصیلی و پرینت 13 ماهه حساب بانکی خود را آماده کنند. در مرحله بعدی، پرونده و سابقه‌ی افراد توسط دولت دومینیکا بررسی می‌شود و در صورت واجد شرایط بودن اشخاص و موافقت آنان برای انتقال شهروندی، از طریق یک نامه رسمی موافقت خود را به کارگزاری دومینیکا در ایران اعلام می‌کنند.

پروسه دریافت پاسپورت دومینیکا بین یک تا سه هقته زمان می‌برد و بیش از 70 درصد هزینه آن در زمان اعطای پاسپورت باید پرداخت ‌شود.

افراد برای دریافت تابعیت دومینیکا و پاسپورت این کشور نیازی به اقامت حتی یک روزه هم در کشور دومینیکا نخواهند داشت و می‌توانند تمامی مراحل را در ایران پیگیری کنند و منتظر صدور پاسپورت دوم خود بمانند.

تابعیت دومینیکا-کاماپرس

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری چگونه امکان‌پذیر است؟

به طور کلی، اخذ تابعیت دومینیکا به دو روش سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام و اعطای وجه بلاعوض به دولت دومینیکا امکان‌پذیر است.

در روش کمک بلاعوض به دولت دومینیکا، دولت این کشور از شهروندان خارجی وجه بلاعوض برای توسعه زیرساختی کشور خود دریافت می‌‎کند و در قبال آن، پاسپورت و تابعیت دومینیکا به آنان اعطا می‌کند. به طور کلی، هزینه کمک بلاعوض برای یک نفر 100 هزار دلار، برای یک زوج 150 هزار دلار و برای یک خانواده چهار نفره 175 هزار دلار است.

دومین روش اخذ تابعیت دومینیکا، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید دولت دومینیکا است. در این روش، افراد باید حداقل 220 هزار دلار در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند برای دریافت پاسپورت دومینیکا درخواست دهند. البته آنان تا پنج سال حق فروش سهام خود را نخواهند داشت و پس از گذشت این مدت می‌توانند با موافقت ریاست پروژه، آن را بفروشند.

سریع ترین راه اخذ تابعیت دومینیکا

کارگزاری رسمی “ایران دومینیکا” به عنوان تنها نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران، با داشتن کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه دریافت پاسپورت این کشور، متقاضیان را در پیشبرد هر چه سریع‌تر دریافت پاسپورت دومینیکا یاری می‌دهد.

متقاضیان دریافت ویزای دومینیکا می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.irandominica.com یا تماس با شماره تلفن 02122287009 و واتس اپ 09122003002 از خدمات و ویژگی‌های متنوع این کارگزاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دومینیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز