اخبار برجامی بازار ارز را لرزاند!

قیمت دلار پله پله خود را به کانال 28 هزار تومانی نزدیک‌تر کرده است. قیمت این اسکناس آمریکایی در حال حاضر 27 هزار و 789 تومان اعلام شده که نسبت به دیروز 130 تومان رشد کرده است. بازار ارز این روزها با افزایش پلکانی قیمت روبروست و همین امر باعث شده دیدگاه تحلیلگران فنی و کارشناسان نسبت به آینده قیمتی دلار تغییر پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون تحلیلگران فنی سد مقاومتی را برای دلار 28 هزار تومان اعلام کرده‌اند. کف قیمتی هم طبق نظر کارشناسان 26 هزار و 500 تومان اعلام شده است. البته این احتمال وجود دارد که بازار هنوز تحت تاثیر کمبود تقاضای شش روز تعطیلی باشد. به طور کلی برخی فعالان بر این اعتقادند که اخبار این روزها مثل اهرمی برای هل دادن قیمت دلار به کانال‌های بالاتر قیمتی عمل می‌کند.

خبر مهمی که این روزها توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده، استراتژی نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، برای ممانعت از بازگشت واشنگتن به برجام است. به گزارش برخی منابع بین المللی، بنت در دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا تلاش خواهد کرد با ارائه یک استراتژی جدید ضد ایرانی مانع بازگشت آمریکا به برجام شود.

همین عامل باعث شده که با وجود عرضه بالای دلار در بازار متشکل روز گذشته، قیمت این ارز خارجی همچنان در حال صعود است. شاید اگر عرضه بالای دلار در روزهای آتی هم ادامه دار باشد، قیمت این ارز پرطرفدار اندکی کاهش یابد.

راز آسمان پایتخت

تعیین کابینه دولت احتمالا بازار را آرام می‌کند

بعضی تحلیلگران بازار ارز بر این اعتقادند که استقرار وزرای جدید و تثبیت شرایط ممکن است کمی شرایط کنونی حاکم بر این بازار را آرام‌تر کند. بنابراین هنوز امکان تعدیل قیمت‌ها، هر چند به صورت ناچیز، وجود دارد.

با وجود شرایط حاکم و موضوعات مطرح شده، به نظر اخبار برجامی بر بازار ارز داخلی سایه افکنده و توانایی بیشتری در صعودی یا نزولی شدن این اسکناس آمریکایی دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز