اجاره خودرو و مزایای آن

لست سکند

شرایط زندگی امروزی انسان‌ها طوری رقم خورده و پیش می‌رود که داشتن وسیله نقلیه شخصی به یکی از ضروریات تبدیل شده است. افراد مختلف، نظرات و دلایل متفاوتی نسبت به خرید و استفاده از خودرو دارند. انجام خیلی از امور روزانه به داشتن ماشین رقم خورده است. سهولت و راحتی که خودروی شخصی برای زندگی بوجود می‌آورد، طبعاً علاقه برای داشتن آن هم بیشتر می‌شود. اما برای افرادی که تهیه ماشین شخصی مقدور نباشد، با اجاره خودرو می‌توانند رتق و فتق روزانه خود را به سرانجام برسانند. با توجه به فراهم شدن امکان اجاره خودرو، نگرانی بابت عدم انجام برخی فعالیت‌ها که نیاز ضروری به استفاده از ماشین هستند دیگر وجود نخواهد داشت.

البته صرفاً افراد فاقد خودرو نیستند که اقدام به اجاره خودرو می‌کنند. اشخاصی نیز هستند که علی‌رغم داشتن وسیله نقلیه شخصی، از خدمات اجاره خودرو بدون راننده و یا حتی با راننده بهره می‌برند. به‌ همین جهت در کلانشهری مانند تهران، تأمین ماشین از طریق اجاره خودرو در تهران، راهگشای بسیاری از مردم خواهد بود. با این وجود صاحبان خودروهای شخصی، با اجاره ماشین خود در سایتی که به‌ همین منظور راه‌اندازی شده است، در انجام فعالیت سایر هموطنان شریک و کمک خواهند بود. کاماپرس در این نوشتار با معرفی سایت سپریس که خدمات اجاره آسان خودرو را ارائه می‌کند، شرایط اجاره خودرو را مورد بررسی قرار خواهید داد تا افرادی که بنا به هر دلیلی نیازی به خودرو داشتند بتوانند از خدمات این سایت بهره‌مند شوند.

چه زمانی به اجاره خودرو نیاز خواهیم داشت؟!

دلایل متعددی می‌تواند وجود داشته باشد که افراد مختلف لازم بدانند با اجاره خودرو، کارها و فعالیت‌هایشان را انجام دهند. بسیاری از افراد با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در سال‌های اخیر و گرانی و افزایش قیمت شدید ماشین در بازار، قدرت خرید خودرو را از دست داده و دارایی ایشان کفاف تهیه وسیله نقلیه شخصی را نمی‌دهد. اما برای انجام برخی امور نیاز دارند که به ماشین دسترسی داشته باشند. از جمله این موارد رفتن به مسافرت به‌ همراه خانواده و یا دوستان است که پس از مدتی فعالیت و مشغله‌ی کاری زیاد لازم است که چند روزی را به دور از هر گونه دغدغه‌ی فکری، سفری آسوده داشته باشند تا هم خستگی کار از ایشان زدوده شود و هم با ایجاد تنوع در زندگی، نشاط و شادمانی برای اعضای خانواده برقرار بماند. لذا با استفاده از شرایط سایت سپریس و انتخاب خودرو مورد علاقه، از خدمات اجاره خودرو می‌توانند بهره ببرند.

علاوه بر این احتمال دارد افرادی خودروی شخصی نیز داشته باشند. ولی شاید برای زمانی که از قبل برای انجام فعالیتی یا رفتن به مسافرتی برنامه‌ریزی کرده بودند، خودروی شخصی ایشان شرایط استفاده نداشته باشد. در این وضعیت با برقراری تماس با سپریس، مشکل رفع شده و با اجاره خودرو قادر خواهند بود که برنامه خود را به سرانجام رسانده و نیمه‌کاره رها نسازند. از طرفی افرادی نیز هستند که به دلایل شخصی صلاح نمی‌دانند که برای انجام برخی امور جاری از خودروی شخصی استفاده کنند یا هزینه استفاده از آن برای ایشان ممکن است گران تمام شود. لذا ترجیح می‌دهند که از ماشین اجاره‌ای استفاده کرده ه و نیاز خود را رفع کنند.

راز آسمان پایتخت

کسب درآمد با اجاره خودرو

محیطی که سپریس فراهم آورده است این امکان را به تمامی صاحبان خودرو می‌دهد که قادر باشند ماشین شخصی خود را با ثبت مشخصات در سایت سپریس به اجاره بگذارند. لذا بدون هیچ فعالیت و زحمت خاصی از این طریق می‌توانند درآمد داشته باشند. برای ثبت مشخصات خودرو در این سایت، محدودیتی برای نوع ماشین در نظر گرفته نشده است. بنابراین صاحبان انواع مدل‌های خودرو می‌توانند با اجاره ماشین خود و متناسب با نوع نیاز مصرف کننده، درآمدی از آن کسب کنند. با این طریق، هر کس که تمایل داشته باشد می‌تواند خودروی مورد علاقه و دلخواه خود را از سپریس اجاره کرده و پس از رفع نیاز، مجدداً آن را به صاحب اصلی تحویل دهند.

شرایط اجاره خودرو در سپریس

شاید این تصور برای بسیاری از صاحبان خودرو پیش بیاید که چه تضمینی برای برگشت سالم خودروی تحویلی وجود خواهد داشت!؟ و چه بسا به خاطر واهمه‌ای که از این تفکر خود دارند، هرگز اقدام به اجاره خودروی خود نکنند. ولی برابر شرایط منعقد شده بین سایت سپریس و بیمه، در صورت وجود هرگونه مشکلی بابت خسارت‌های احتمالی به ماشین، بیمه طرف قرارداد، خسارت وارده را به صاحب خودرو پرداخت کند. بنابراین صاحبان خودروها با خاطر آسوده و هر شرایطی که خود راضی باشند می‌توانند خودروی خود را از طریق سپریس به اجاره بگذارند.

سپریس این امکان را فراهم آورده است که با پشتیبانی 24 ساعته، نیازهای ضروری و فوری درخواست کنندگان را پاسخ داده و در کمترین زمان ممکن با برقراری ارتباط بین متقاضی و صاحب خودرو، شرایط اجاره خودرو را به توافق طرفین واگذار کرده تا ایشان به هر طریقی که تمایل داشته باشند بتوانند به توافق برسند.

شایان ذکر است شرایط حاصل شده صرفاً محدود به اجاره خودرو در تهران نیست. افراد و ساکنین شهرهای بزرگ دیگر نظیر کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و … نیز این قابلیت را دارند که با مراجعه به سایت سپریس خودروی خود را به اجاره گذاشته یا برابر نیاز، ماشین مورد دلخواه خود را به اجاره بگیرند. اجاره خودرو آنلاین در سپریس امکان رزرو خودرو را برای زمان معینی برقرار کرده است که متقاضی می‌تواند از مدت‌ها قبل نسبت به تعیین زمان و مشخص کردن خودروی مورد علاقه و همچنین مدت زمان لازم برای استفاده از خودرو، درخواست خود را ثبت و در زمان مقرر از خدمات موجود استفاده کند.

مرتبط با : سپریس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز