اثرات مسدودسازی کیف پول های دیجیتال بر قیمت روز تتر

تور لحظه آخری-کاماپرس

گروه تشکیل دهنده و توسعه دهنده تتر در نظر دارد تا تمامی کیف پول‌های ارز دیجیتال را که به نوعی از «تروریسم و جنگ» در اسرائیل و اوکراین حمایت می‌کنند، مسدود کند. براساس اعلام شرکت تتر تاکنون در این خصوص بیشتر از 30 آدرس مسدود شده‌اند، احتمالا این مورد روی قیمت روز تتر اثر می‌گذارد.

به گزارش کاماپرس، روز دوشنبه شرکت تتر اعلام کرده که 32 کیف پول رمزنگاری شده مرتبط با جنگ در اسرائیل و اوکراین را مسدود کرده است. مجموع ارزش این 32 کیف پول مسدود شده به 873 هزار و 118 دلار می‌رسد. شرکت تتر اعلام نکرده که در چه تاریخی این 32 آدرس کیف پول رمزارزنگاری شده مسدود شده‌اند. تبعات این موضوع احتمالا روی قیمت روز تتر و حجم معاملات آن اثرگذار خواهد بود.

انواع ارزهای دیجیتال به دلیل نقل و انتقال آسان مورد استفاده گروه‌های مختلف قرار دارند. رمزارزها از زمان تهاجم روسیه به اوکراین بیشتر مورد توجه قرار گرفتند، زیرا استفاده از آن‌ها به مراتب راحت‌تر بود. کی اف بعد از آغاز حملات روسیه به اوکراین از جهانیان درخواست کمک مالی کرد که در همان روزهای ابتدایی بالغ بر 100 میلیون دلار ارز دیجیتال جمع آوری شد. چینالیسیز، محقق بلاکچین، سال گذشته بیان کرد که گروه‌های طرفدار روسیه از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی شرق اوکراین استفاده کرده‌اند.

گزارش تی آر ام درباره رشد استفاده از تتر در تامین مالی گروه‌های جنگی

تی آر ام در ماه فوریه سال جاری اعلام کرد که استفاده از تتر به منظور تامین مالی گروه‌های جنگی بیشتر از 240 درصد رشد پیدا کرده است. برخی از حامیان گروه‌های مختلف جنگی از انواع استیبل کوین‌ها، به خصوص تتر، به صورت انحصاری استفاده می‌کند. شرکت تی آر ام از طریق تکنیک‌هایی مانند تحقیقات میدانی و همکاری با مجریان قانون، اطلاعات مربوط به صاحبان کیف پول‌های رمزنگاری شده را جمع آوری و منتشر می‌کند. به نظر افزایش این قبیل گزارش‌ها و اطلاعات روی قیمت روز تتر موثر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

توسعه دهندگان تتر به هیچ از اطلاعات منتشر شده درباره استفاده گروه‌های مختلف جنگی و نظامی از استیبل کوین‌ها در صفحات اجتماعی مختلف پاسخ نداده‌اند.

امکان آگاهی از قیمت روز تتر در اکس نوین

افرادی که مایل به بررسی خبرهای روز پیرامون تتر هستند، بهتر است از منابع مناسبی آن‌ها را مورد بررسی قرار بدهند. وبسایت اکس نوین یکی از سایت‌های معتبر فارسی است که قیمت روز تتر، حجم معاملات آن، اخبار مرتبط این ارز دیجیتال و … را ارائه می‌دهد. معامله گران ایرانی با مراجعه به سایت exnovin.net امکان آگاهی از قیمت روز تتر و دیگر اطلاعات بروزرسانی شده این ارز دیجیتال را دارند. حتی از این درگاه امکان معامله این استیبل کوین یا دیگر رمزارزها وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز