آیا صرافی کوینکس معتبر است؟

صرافی کوینکس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

صرافی‌های زیادی در سطح جهان به ارائه خدمات رمزارزی می‌پردازند اما معامله گران باید سوابق آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و سپس به ثبت نام و احراز هویت در آن‌ها بپردازند. کوینکس یک صرافی جهانی رمزنگاری معتبر است که تاکنون توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند و خدمات مختلفی را به آن‌ها ارائه بدهد.

به گزارش کاماپرس، کوینکس یک صرافی جهانی در حوزه رمزارزها است که به تسهیل تجارت کریپتو متعهد است. این صرافی با پشتیبانی از 15 زبان زنده دنیا، انواع خدمات و محصولات رمزارزی از جمله معاملات نقطه‌ای، آتی، حاشیه، آ ام ام، امور مالی ارز دیجیتال و تجارت استراتژیک را ارائه می‌دهد. تاکنون بالغ بر 4 میلیون کاربر به صورت مستمر از خدمات این صرافی استفاده کرده‌اند. این تعداد کاربران در سراسر جهان سکونت دارند.

ویژگی منحصر به فرد کوینکس

صرافی کوینکس بخش‌های اختصاصی برای بیت کوین و استیبل کوین‌ها فراهم کرده، ضمنا این مجموعه تلاش داشته تا با ایجاد کاربری آسان و ایمن بهترین شرایط معاملاتی را برای کاربران خود به وجود آورد. کاربران کریپتو در این درگاه امکان معامله در بیشتر از 110 بازار آتی را دارند تا به این وسیله معاملات آسان و راحتی را تجربه کنند.

در واقع کوینکس همواره در تلاش است که کاربران را در اولویت قرار بدهد و سپس به فکر کسب سود مناسب از حوزه رمزارزها باشد. این مجموعه کوشش دارد تا تجربه دلپذیری از تجارت رمزنگاری برای معامله گران فراهم کند تا دروازه ورود مناسبی در دنیای ارزهای دیجیتال باشد. تاکنون گزارش خاصی مبنی بر هک این صرافی یا کلاهبرداری از آن گزارش نشده است. براساس اطلاعات موجود، این صرافی به تمام درخواست‌های برداشت به سرعت رسیدگی کرده و سریعا آن‌ها را مورد پردازش قرار می‌دهد.

روش‌های کوینکس برای تامین امنیت بیشتر کاربران خود

کوینکس تاکنون هک نشده با این حال به منظور تامین امنیت هر چه بیشتر روش‌هایی ارائه داده است. نگهداری دارایی‌های رمزارزی در فضایی آفلاین که تحت عنوان ذخیره سازی سرد شناخته می‌شود، یکی از روش‌های امنیتی است که دسترسی هکرها را به مراتب سخت‌تر می‌کند. احراز هویت دو مرحله‌ای نیز باعث می‌شود تا هکرها امکان دسترسی راحت به دارایی‌های رمزارزی کاربران را نداشته باشند. این مجموعه به میزان برداشت کاربران به شدت دقت دارد و در صورتی که هرگونه برداشت مازادی انجام شود، صرافی این مقدار را از طریق ایمیل به اطلاع صاحب حساب رسانده تا در صورت تایید آن‌ها برداشت انجام شود.

راز آسمان پایتخت

ارز دیجیتال-کاماپرس

درگاه کوینکس برای کدام دسته از معامله گران مناسب است؟

کوینکس برای آن دسته از معامله گرانی مناسب است که حداقل تجربه لازم برای ورود به بازار رمزارزها را داشته باشند و بتوانند به راحتی اطلاعات لازم در این حوزه را کسب کنند. ضمنا افرادی که امکان کسب سود از معاملات حاشیه‌ای را دارند، کوینکس را به عنوان درگاه مناسب انجام معاملات خود انتخاب می‌کنند. آن دسته از معامله گرانی که نگران مشکلات و چالش‌های کریپتویی نیستند نیز امکان استفاده از کوینکس را دارند. به هر حال این صرافی نیز مانند دیگر صرافی‌های معتبر در جریان قانون گذاری دولت‌ها و دیگر نهادهای رسمی مرتبط و غیرمرتبط دچار مشکلاتی خواهد شد که کاربران آن‌ها نباید به صورت هیجانی و غیرمنتظره رفتار کنند و باید به خودشان و موجودی دارایی‌هاشان تسلط کافی داشته باشند.

کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات این صرافی را دارند؟

این صرافی پشتیبانی فارسی هم دارد و به همین دلیل امکان استفاده از خدمات آن برای کاربران فارسی زبان راحت است. برخلاف دیگر صرافی‌های جهانی، کاربران ایرانی با آی پی کشور امکان معامله رمزارزها در این درگاه را خواهند داشت. با این وجود کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها همواره به کاربران ایرانی توصیه می‌کنند برای استفاده از صرافی‌های خارجی نهایت دقت را به کار ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز