آلت کوین هایی که در ماه آینده 100 برابر رشد می کنند

در ماه‌های اخیر نشانه‌هایی برای جهش قیمتی آلت کوین‌ها توسط کارشناسان دیده شده است. در این شرایط توکن‌های کم ریسکی وجود دارند که حتی تا ۱۰۰ برابر می‌توانند رشد کنند. کاماپرس در این گزارش به معرفی 6 توکن که پتانسیل رشد 100 برابری در ماه آینده را دارند، پرداخته است.

1 – EscapesMania

سازندگان رمزارز EscapesMania که توانسته‌اند پیش عرضه این توکن را با موفقیت به پایان برسانند، به دلیل موفقیت در شناساندن این رمزارز به سوژه ترند شبکه‌های مجازی تبدیل شده‌اند. آن‌ها توانستند به سرعت رقمی حدود 5.4 میلیون دلار جذب کنند و احتمال افزایش سریع قیمت این توکن را بالا ببرند. آن‌ها یک فروش عمده را هم برای اسفندماه در نظر گرفته‌اند که البته تعداد عرضه شده به مراتب کمتر خواهد بود. به همین دلیل علاقمندان مترصد آغاز این رویداد و خرید این رمزارز هستند.

تیم EscapesMania روش‌های خوبی را برای راضی نگه‌داشتن هولدرها در نظر گرفته‌اند. برای نمونه برنامه‌هایی برای بازخرید و سوزاندن توکن در کنار استیکینگ در نظر گرفته شده است. همچنین شرایط طوری است که تمام خریداران می‌توانند بر یک بازار چند میلیون دلاری تاثیر بگذارند.

EscapesMania یک میم کوین نیست و برنامه‌ریزی دقیقی در پشت آن قرار دارد. این توکن در صنعت بازی نقش آفرینی خواهد کرد. همین موضوع سبب شده است که تعداد تعقیب کننده‌های حساب این رمزارز در تویتر از مرز 60 هزار نفر بگذرد. این میزان استقبال باعث جلب توجه نهنگ‌هایی شده است که می‌دانند چگونه در بازار کم حجم باعث صعود قیمتی فوق العاده شوند.

هم اکنون یکی از بازیگران برجسته بلاکچین نیز از این رمزارز حمایت می‌کند و تلاش تیم EscapesMania برای تحت تاثیر قراردادن جامعه و مشارکت عمومی، این رمزارز را در بازار متمایز کرده است.

راز آسمان پایتخت

EscapesMania

2- اتریوم

ارتریوم دومین رمزارز برجسته بازار است که با ایجاد یک اکوسیستم بر اساس قراردادهای هوشمند و تعداد زیادی از توکن‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز، همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این رمزارز هم اکنون نوسانات زیادی دارد و عملکرد آتی آن به مسائلی چون بهبود شبکه، ارتقای تکنولوژی و روند کلی بازار بستگی دارد.

از نظر قیمتی این رمزارز در سطح حمایتی 1456 دلاری قرار گرفته است. اتریوم در مقاطع بالاتر دو مقاومت بسیار مهم 2659 و 3059 دلاری را در پیش‌رو دارد. تیم اتریوم نشان داده است که تمایل زیادی به نوآوری دارد. به ویژه اینکه این روزها در صدد ارتقای شبکه و پایین آوردن هزینه انتقال هستند. البته اتریوم یک رقیب جدی به نام بیت کوین دارد و باید ارتقای فنی را در کنار انطباق با بازار به طور همزمان انجام دهد.

اتریوم

3 – سولانا

رمزارز سولانا مجموعه بسیار گسترده‌ای از برنامه‌های حوزه بلاکچین را پوشش می‌دهد و برخلاف اتریوم، کارمزد بسیار پایینی نیز دارد. سولانا در حوزه DeFi فعالیت می‌کند و شفافیت، کارایی و دسترسی بیشتر را برای کارهای سنتی مالی به ارمغان آورده است.

سولانا هم اکنون در بازه قیمتی 62.84 و 132.37 دلاری در حال نوسان است. سطح حمایتی قوی این رمزارز در 27.97 دلار قرار دارد و در صورت صعود نیز باید دو مقاومت بسیار مهم 163 و 230.5 را پشت سر بگذارد.

با پیشرفت‌های اکوسیستم سولانا، وضعیت توکن SOL  نیز درخشان به نظر می‌رسد. از جمله ویژگی‌های این رمزارز جذب تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران جدید است. سولانا نیز به بهبود فنی و تکنولوژی مورد استفاده نیاز دارد و سرعت پردازش آن پایین‌تر از حد انتظار است.

سولانا

4 – Optimism

Optimism یک توکن لایه دوم برای نقش آفرینی در بلاکچین است. این توکن سال گذشته عملیات ادغام با توکن WorldCoin را با موفقیت به پایان برد تا بیش از پیش خود را به عنوان یک بازیگر اصلی معرفی کند. هم اکنون حدود 90 درصد دارندگان رمزارز Optimism که با مخفف OP شناخته می‌شود، در سود هستند.

این رمزارز هم اکنون در بازه قیمتی 2.16 تا 4.71 در حال نوسان است. حمایت اصلی OP در محدوده 0.62 قرار دارد و در صورت صعود نیز دو مقاومت 5.71 و 8.25 دلاری را خواهد دید.

کارشناسان رشد خوبی را برای Optimism پیش بینی می‌کنند. به خصوص اینکه تیم سازنده توکن تصمیم به هماهنگی با اتریوم و فعالیت در خارج از حوزه‌های DeFi  و NFT نیز دارد.

Optimism

5 – Aptos

تفاوت اصلی Aptos لایه اول بودن آن در بلاکچین است که با هدف بهبود امنیت و راحتتر کردن کاربری به وجود آمده است. معماری ماژولار این رمزارز اجاره تراکنش موازی را بدون به خطر انداختن داده‌ها و دارایی‌ها به کاربران می‌دهد.

Aptos فعلا در محدوده قیمتی 7.21 تا 11.27 دلار در حال نوسان است و در صورت نزولی شدن بازار دو حمایت قوی 5 و یک دلاری را دارد. این در حالیست که سطوح مقاومتی Aptos حدود 13.15 و 17.21 دلار است.

این رمزارز زمانی موفق خواهد شد که بتواند تعداد کاربران خود را بالا برده و به گسترده‌تر کردن حوزه فعالیت بپردازد. Aptos با توجه به نقشه راه خود، آینده درخشانی را ترسیم کرده است. هرچند بازار ارزهای دیجیتال به طور دقیق قابل پیش بینی نیست.

Aptos

6- PolkaDot

PolkaDot که با نام مخفف DOT در بازار معامله می‌شود یک رمزارز شناخته شده و قدیمی است.  این رمزارز ار روش اثبات سهام استفاده می‌کند و پشتیبانی آن از بلاکچین موازی یا پاراچین است. هم اکنون نسخه دوم PolkaDot در حال ساخت است تا بازار 7.8 میلیارد دلاری این رمزارز را ارتقا بخشد.

این رمزارز فعلا در بازه قیمتی 5.48 تا 8.31 دلار در حال نوسان است و سطوح حمایتی 4.31 و 1.48 دلاری را نیز دارد. در صورت صعود، DOT با مقاومت‌ 9.97 و 12.8 دلاری روبرو خواهد شد.

این رمزارز رقیبان قدرتمندی دارد و برای باقی ماندن در بازار احتیاج به توسعه اکوسیستم و سازگاری هر چه بیشتر با نیازهای بازار دارد.

منبع: https://blog.sarafi.io/tokens-that-will-rise-100x/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز