آغاز همکاری کریپتو دات کام و پی پال برای گسترش هر چه بیشتر بازار رمزارزها

صرافی ارز دیجیتال-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پذیرش جهانی رمزارزها در حال افزایش است و غول‌های پرداخت‌ جهان و شرکت‌های معروف برای گسترش هر چه بیشتر این بخش تلاش می‌کنند. هم اکنون شرکت کریپتو دات کام در حال همکاری با بلاکچین پاکس و پی پال است تا روند گسترش هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال تسریع شود.

به گزارش کاماپرس، کریس مارشالک، مدیرعامل کریپتو دات کام، در پستی بیان کرده که این صرافی همراه با غول پرداخت پی پال و شرکت زیرساخت بلاکچین پاکس به منظور افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال در سطح جهان در حال همکاری است. براساس اطلاعیه منتشر شده، همکاری استراتژیک کریپتو دات کام با پی پال بر پایه ادغام اولیه آن‌ها خواهد بود.

جو آنزورس، رئیس جهانی شرکت‌های پرداخت در کریپتو، بیان کرده که برای اتصال 80 میلیون کاربر این مجموعه به نوآوری‌های رمزنگاری شده، حمایت شبکه جهانی مصرف کنندگان و بازرگانان پی پال، باید به درستی معرفی بازار رمزارزها انجام شود و ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول‌های مناسب پیگیری شوند.

چرا کریپتو دات کام توانسته نظر مشتریان زیادی را در سطح جهان به خود جلب کند؟

کریپتو دات کام یک شرگت بزرگ و قدیمی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که بخش صرافی ان از سال 2019 آغاز به کار کرد. کریپتو دات کام از جمله صرافی‌های معتبر رمزارزی است که از بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند و به دلیل نقدینگی بالا، نرخ‌های رقابتی و کارمزد پایین معاملات مورد توجه مشتریان است. کریپتو دات کام از منظر امنیتی کاملا مورد اعتماد است، زیرا این صرافی تدابیر امنیتی مختلفی از جمله احراز هویت چند عاملی و لیست سفید را در نظر گرفته و مشتریانش از این بابت آسوده خاطر هستند. ضمنا این مجموعه علاوه بر تدابیر امنیتی، نظارت قوی دارد و سپرده‌های مشتریان را به صورت آفلاین در سردخانه ذخیره می‌کند تا هکرها امکان دسترسی به آن‌ها را نداشته باشند. این مجموعه هر ماهه برخی از رمزارزها را برای مشتریان خود لیست می‌کند و در واقع همواره به دنبال گسترش خدمات خود است.

صزافی-کاماپرس

ایرانیان برای حضور در بازار رمزارزها از کدام درگاه استفاده کنند؟

ایرانیان با وجود تحریم‌های همه جانبه آمریکا امکان استفاده از خدمات رمزارزی صرافی‌ های مختلف را ندارند. برخی ایرانیان با دور زدن تحریم‌ها به شیوه‌های مختلف از خدمات صرافی‌های خارجی استفاده می‌کنند که چندان عاقلانه و درست به نظر نمی‌رسد. در حال حاضر صرافی‌های معتبر و خوبی در داخل کشور وجود دارند که خدمات رمزارزی ارائه می‌دهند و سرمایه گذاری در آن‌ها به هیچ وجه نگران کننده و دلهره آور نیست.

راز آسمان پایتخت

صرافی، یکی از این درگاه‌ها است که امکان معامله رمزارزها و ورود ایرانیان به این بستر را فراهم کرده است. تمامی افراد حقیقی و حقوقی ساکن ایران امکان استفاده از خدمات این صرافی را دارند. منتهی اشخاصی که مایل به استفاده از خدمات این سایت هستند باید کارت ملی ایران را داشته باشند و سن آن‎‌ها نیز بالاتر از 18 سال باشد.

استفاده از سایت صرافی و خدمات این مجموعه به هیچ عنوان پیچیده نیست و به دلیل کاربری راحت آن، همه افراد به آسانی امکان بهره گیری از خدماتش را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز