آغاز دوباره پروازهای مستقیم تهران-استانبول از ۳۱ تیرماه

لست سکند

پرواز مستقیم تهران-استانبول از 31 تیرماه، توسط ایرلاین های ایرانی و  ترک از سر گرفته می‌شود.

به گزارش کاماپرس؛ در پی اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در ایران، نگرانی ها از احتمال شیوع آن در همه کشور افزایش یافته و شش کشور همسایه ایران (ترکیه، عراق، ترکمنستان، افغانستان و پاکستان و جمهوری آذربایجان) نیز به دلیل احتمال سرایت به کشورهایشان مرزهای خود را از اسفند ماه به روی ایران بستند. حالا و بعد از سفر چند روز گذشته محمدجواد ظریف به ترکیه که در آن هیئتی از مقامات ارشد صنعت هوایی ایران هم حضور داشتند،” با ازسرگیری پروازهای مستقیم میان تهران-استانبول موافقت شده است.”

بر این اساس پروازهای مستقیم تهران-استانبول با حضور ایرلاین‌های ایرانی و ترکیه‌ای از ۳۱ تیرماه شروع می‌شود.

تردد در مرزهای زمینی بعد از بازشدن مرز هوایی!

مولودچاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه پیشتر گفته بود که ترکیه امیدوار است این پروازها از اول اوت، یازدهم مرداد آغاز شوند. در همین رابطه محمدجواد ظریف هم گفت دو کشور از سرگیری پروازها را در برنامه دارند و به محض اتخاذ تصمیم نهایی درباره از سرگیری پروازهای مسافربری، مرزهای زمینی هم برای تردد مسافران گشوده خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

قیمت بلیت تهران- استانبول

به نقل از مهر؛ تا پیش از این پروازهای استانبول از تهران به صورت غیر مستقیم و با پروازهای قطرایرویزاز تهران-دوحه-استانبول و با قیمت‌های بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان (یک طرفه)  انجام می‌شد.

قیمت بلیت پرواز ایرلاین ایرانی برای تهران-استانبول در ۳۱ تیرماه، در حال حاضر ۱.۴ تا ۱.۵ میلیون تومان و ایرلاین ترک نیز از ۱.۹ تا ۳.۶ میلیون تومان (فقط یک طرفه) است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز