آشنایی با پارس بیت و خدماتش در 10 نکته

لست سکند

«پارس بیت» از سال 1396 فعالیت خود را در حوزه فناوری بلاکچین و رمز ارز بر بستر وب آغاز کرد. البته بیش از این پارس بیت از سال 1393 به صورت تخصصی و پژوهش محور در زمینه‌های ذکر شده فعالیت می‌کرد. ارتقای سطح علمی و بازتاب مناسب از اخبار درست و موثق پیرامون بلاکچین و کریپتوکارنسی‌ها به عنوان هدف این مجموعه بیان شده است.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را برای آشنایی بیشتر خوانندگان، فعالان و علاقمندان مطرح می‌کند؛

1. مجموعه پارس بیت توسط سیده مهکامه شریف‌زاد و کاوه بابایی بنیانگذاری شده است. تمامی پرسنل پارس بیت دارای تحصیلات دانشگاهی در مقاطع کارشناسی برق و کامپیوتر بوده و دوره‌های تخصصی را سپری کرده‌اند.

2. این مجموعه به صورت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تحقیق و توسعه فناوری بلاکچین، برگزرای کارگاه‌های آموزشی، برگزاری سمینارو همایش تخصصی، مشاوره‌های تخصصی و تولید محتوای آموزشی به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ایکس آر پی، چین لینک، بیت کوین کش، کاردانو، دوج کوین، لایت کوین و … از ارزهای قابل معامله در وب سایت پارس بیت هستند.

راز آسمان پایتخت

4. قیمت روز، قیمت دلار و خرید و فروش هر یک از این ارزها به تفکیک در وب سایت این مجموعه نمایش داده شده است.

5. طبق اطلاعات وب سایت پارس بیت، در 24 ساعت گذشته 21 کاربر جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند. در زمان ذکر شده، 61 سفارش انجام گرفته و بیشترین تبدیل ارز مربوط به خرید تتر بوده است.

6. این مجموعه محصولاتی مانند پاور اف اس پی، مادربرد گیگابایت، خنک کننده پردازنده پی سی کولر، کارت گرافیک ایکس اف ایکس و … را به متقاضیان عرضه می‌کند.

7. وبلاگ پارس بیت حاوی مطالبی درباره امکان خرید، فروش و نگهداری رمز ارزها، کاهش و افزایش قیمت بیت کوین، حمایت بایننس از توکن سهام و … است.

8. کارمزد صرافی پارس بیت متغیر بوده و بنا به قیمت تمام شده خرید صرافی با مشتری محاسبه می‌شود. این کارمزد از 1/0 تا حداکثر 1 درصد متغیر است. امکان نوسانات بالاتر یا پایین‌تر از حدود ذکر شده کارمزدها در زمان‌های نوسان مارکت رمزارز وجود دارد.

9. سایت پارس بیت محدودیتی را تامین ارزی و ریالی در نظر نگرفته است. کاربرانی خواهان معامله تعداد بیت کوین بالاتر از 10 بیت کوین با هماهنگی قبلی تیم پشتیبانی امکان خرید دارند.

10. این مجموعه تاکنون به عنوان استارتاپ برتر فین تک در بخش رمزارز دست پیدا کرده است. همچنین پارس بیت حائز دریافت نشان خلاق نیز بوده است.

مرتبط با : پارس بیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز