آشنایی با نکات مهم بازی اسکیپ روم

لست سکند

امروزه، به دلیل پیشرفت تکنولوژی و محبوب شدن گوشی‌های تلفن همراه، بازی‌های گروهی و فیزیکی بسیار کمرنگ شده است. با این حال، سرگرمی‌های گروهی باعث رشد خلاقیت افراد شده و ساعات بسیار خوشی را برای همگان به ارمغان می‌آورد. یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین این بازی‌ها، اتاق فرار یا همان اسکیپ روم است.

به گزارش کاماپرس، وبسایت تایم فور فان بهترین مرجع برای انتخاب و رزرو آنلاین اسکیپ روم کرج، تهران، شیراز، اصفهان و شهرهای مختلف ایران است. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند به راحتی با انتخاب ژانر مورد علاقه، نزدیک‌ترین و محبوب‌ترین اتاق فرارهای اطراف خود را پیدا کرده و پس از بررسی نظرات کاربران، آن را رزرو نمایند. امکان برخورداری از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای رزرو اتاق فرار از مجموعه تایم فور فان است.

این مطلب، به بررسی برخی نکات و قوانین مهم این بازی می‌پردازد.

دنبال سرنخ‌ها باشید

بازی اسکیپ روم صرفاً به معنی پیدا کردن راه فرار برای خروج از اتاق نیست؛ بلکه باید معماها و چالش‌ها نیز در طول بازی حل شوند. سرنخ‌ها به بازیکنان کمک می‌کند تا بتوانند معماها را حل کرده و در نهایت راه خروج را پیدا کنند. سرنخ‌ها می‌توانند شامل نقشه، اعداد، پازل و… باشند و گاهی به باز شدن قفل‌ها نیز کمک می‌کنند. کار تیمی برای حل سریع‌تر معماها و چالش‌ها بسیار پراهمیت است.

راز آسمان پایتخت

در مواقع اضطراری راهنمایی بگیرید

گاهی به دلیل کم بودن وقت و یا گمراه شدن از مسیر اصلی بازی بهتر است از اپراتورها کمک گرفت. این راهنمایی باعث کم شدن هیجان بازی نشده و همچنان بازیکنان، حل‌کننده اصلی معما باقی خواهند ماند. زمانی که بازیکنان پس از دریافت راهنمایی نتوانستند معما را حل کنند و زمان کافی هم برای ادامه بازی وجود ندارد، گیم مسترها به کمک بازیکنان می‌آیند تا بخش‌های مبهم را توضیح دهند.

به هر چیزی دست نزنید!

قانونی که کمابیش در تمامی اتاق فرارها حاکم است، دست نزدن به وسایل ممنوعه است. برخی از ابزارها و وسایل خطرناک در محیط اتاق فرار با علامت «خطر» یا «دست نزنید» مشخص شده و به هیچ وجه نباید خلاف آن عمل کرد. این علامت‌ها برای جلوگیری از خطرات جانی و یا پیشگیری از گمراه شدن از مسیر بازی تعبیه شده‌اند.

مراقب وسایل باشید

برای حل کردن معماها نیازی به شکستن یا آسیب رساندن به قفل‌ها یا سایر وسایل نیست؛ مگر اینکه راهنمای بازی این مسئله را روشن کرده باشد. این قانون یکی از مهم‌ترین قوانین تمامی اتاق فرارها است و در صورت تخطی از آن، بازیکن باید خسارت را پرداخت نماید.

توجه به شرایط سلامتی

اغلب سناریوهای اسکیپ روم‌ها بر اساس استانداردهای سنی تعیین شده، طراحی می‌شوند. بنابراین، رعایت شرط سنی در این بازی بسیار اهمیت دارد. اما برخی افراد با وجود دارا بودن شرط سنی از برخی آسیب‌های جسمی یا روحی رنج می‌برند. بنابراین اکیداً توصیه می‌شود تا پیش از رزرو اتاق فرار، گیم مستر از مشکلات جسمی و روحی بازیکن مطلع شده تا در صورت لزوم از ورود بازیکن به بازی جلوگیری شود. هیجانات این بازی برای کسانی که بیماری قلبی یا فوبیا دارند ممکن است بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل، نادیده گرفتن این مسئله تبعات جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز