آشنایی با محبوب‌ ترین دسته بازی xbox در بازار

خرید دسته ps5-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

انتخاب کنترلر مناسب برای ایکس باکس می‌تواند تجربه باکیفیت‌تر و لذت‌بخش‌تری از بازی را برای کاربران رقم بزند. همچنین برای بازی‌های ماجراجویانه، استفاده از دسته‌های حرفه‌ای برای افزایش تمرکز و سرعت ضروری است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی محبوب‌ترین دسته بازی ایکس‌باکس ‌پرداخته است.

دسته بازی ایکس‌‌باکس سفید

این دسته بازی با رنگ سفید یکی از خوش‌دست‌ترین کنترلرهای موجود در بازار بوده و در بین طرفداران دسته‌های بازی کلاسیک از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است؛ با این حال این دسته نسبت به نسل‌ قبلی دسته‌های ایکس‌باکس، ارتقا یافته و بافت‌های هندسی و لمسی آن بهبود یافته است. دکمه D-Pad این دسته نیز نسبت به نسل قبلی تغییر کرده است. فضای خالی بین دکمه‌های چهار جهت اصلی، با دکمه‌های پیوسته پر شده است که باعث می‌شود کار کردن با کنترلر در حین بازی راحت‌تر باشد. دکمه‌های این دسته دارای بافت زبری هستند که باعث کنترل بهتر و انتقال لرزش بیشتر می‌شود.

یکی دیگر از تغییرات این دسته، اضافه شدن دکمه مربوط به اشتراک‌گذاری است که کمبود آن در نسل قبلی دسته‌های مایکروسافت به شدت حس می‌شد. با اضافه شدن دکمه اشتراک، دیگر نیازی به خروج از برنامه و ورود به یک اپلیکیشن جداگانه نیست و گیمرها به راحتی می‌توانند اسکرین شات‌ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. پوشش ظاهری مات این دسته دارای جذابیت است و بافت لمسی استفاده شده روی دسته طوری طراحی شده که دست کمتر سر بخورد. یکی دیگر از مزیت‌های این دسته، سبک بودن آن است که فقط 444 گرم وزن دارد و در طول بازی باعث خسته شدن دست نمی‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که این دسته از طراحی ارگونومی بهتری نسبت به نسل قبلی دسته‌های مایکروسافت برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهبودیافته این دسته، سرعت پاسخ‌دهی بالا در بازی‌های اکشن است. همچنین این کنترلر با بلوتوث به سایر دستگاه‌های هوشمند مانند آیفون، ایکس‌باکس1 و سیستم عامل مک متصل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

خرید دسته ایکس باکس-کاماپرس

مایکروسافت برای این کنترلر به جای باتری‌های قابل شارژ از باتری‌های معمولی AA استفاده کرده که با کابل تایپ C قابل شارژ است. بعد از شارژ کامل این باتری‌ها می‌توان از دسته تا چهار ساعت به صورت مدوام استفاده کرد؛ با این حال استفاده از کابل ممکن است تا حدی منجر به محدودیت عملکرد در بازی شود که در این صورت، افراد می‌توانند باتری‌های این دسته را تعویض و از باتری‌های قابل شارژ استفاده کنند. این دسته از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جدید این دسته، اضافه شدن قابلیتی به نام محاسبه تاخیر پویا است که باعث بهبود قابلیت‌های تعاملی بازی می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود هماهنگی بین فشار دکمه‌های روی کنترلر و اتفاقات درون بازی بهتر انجام شود و سرعت عمل گیمر بالا برود.

خرید دسته xbox از تک سیرو

شرکت “تک سیرو” دارای 16 سال سابقه در زمینه واردات کنسول‌های بازی و لوازم جانبی بازی به صورت عمده است. این مجموعه در سال 1395 فروشگاه اینترنتی خود را برای دسترسی بهتر کاربران در سراسر کشور راه‌اندازی کرد. تک سیرو در حال حاضر دارای سه شعبه فروشگاه حضوری در تهران است.

در حال حاضر به دلیل قیمت بالای این کنترلرها و محصولات غیراورجینال موجود در بازار، بسیاری از کاربران به دنبال خرید دسته بازی دارای گارانتی از فروشگاه‌های معتبر هستند که خوشبختانه امکان خرید محبوب‌ترین دسته‌ بازی xbox از فروشگاه تک سیرو برای کاربران با 10 روز ضمانت بازگشت وجود دارد.

کاربران برای خرید دسته بازی XBOX  سفید می‌توانند به سایت تک سیرو به آدرس /https://techsiro.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تک سیرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز