آشنایی با برزیل و جاذبه های دیدنی آن

تور-برزیل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کشور برزیل با داشتن مناظری زیبا و آرام، کوه‌های مرتفع و طبیعت منحصربه‌فرد همراه با سواحل شنی سفید، آبشارهای مرتفع، جنگل‌های آمازون و آب‌وهوای استوایی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شده است. این کشور زیبا منبعی الهام بخش از فوتبال، طبیعت، فرهنگ، هنر و موسیقی است که هر کدام زیبایی‌ و ویژگی‌های خاص و متفاوت خود را دارد.

از مجسمه مسیح منجی ریودوژانیرو و کلیسای جامع شکوهمند برازیلیا گرفته تا مکان‌های دیدنی عجیب و غریب و شاهکارهای تاریخی، سفر همراه با تور برزیل را خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی ساخته است.

کاماپرس در ادامه، تور برزیل و جاذبه‌های دیدنی آن را بررسی می‌کند.

شگفت انگیزترین جاذبه های دیدنی برزیل

تالاب پانتال

تالاب پانتانال به عنوان بزرگترین تالاب جهان شناخته می‌شود که بخش بزرگی از آن در کشور برزیل و ادامه آن در کشورهای بولیوی و پاراگوئه گسترش پیدا کرده است. بزریل با داشتن پوشش جنگل‌های بارانی گسترده، سواحل وسیع و بزرگترین تالاب‌های جهان محبوب‌ترین مقصد برای طبیعت دوستان به شمار می‌رود.

گسترده‌ترین پوشش گیاهی زنبق‌های معروف ویکتوریا در این تالاب گرمسیری یافت می‌شود و مزارع و کلبه‌های متعدد آن همواره گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. حیات وحش این تالاب بسیار متنوع بوده و در اطراف آن گرگ‌های وحشی و جگوارهای نادر زندگی می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

آبشار فوز دو ایگواسو Foz Do Iguacu

شهر زیبای فوز دو ایگواسو یکی از زیباترین شهرهای برزیل است که به علت داشتن بزرگ‌ترین آبشار نعلی شکل جهان یعنی آبشار فوز دو ایگواسو شهرت بسیاری دارد. گردشگران برای بازدید از آبشارهای متعدد این منطقه باید از اعماق طبیعت و جنگل‌های سرسبز این منطقه عبور کنند. ایستادن بر کناره‌های آبشار و گوش دادن به صدای برخورد آب با امواج خروشان رودخانه به تنهایی مهیج خواهد بود.

با این حال گردشگران می‌توانند بر فراز این منظره زیبا همراه با هلیکوپتر پرواز کنند و یا قایق سواری و کروز سواری مهیجی را در آب‌های خروشان آن تجربه کنند. همچنین، گردشگران می‌توانند بعد از گذران یک روز مهیج در این آبشار زیبا با نشستن در بهترین کافه و رستوران و با سرو یک نوشیدنی و غذای خوشمزه از خود به خوبی پذیرایی کنند.

تور برزیل-کاماپرس

سواحل زیبای ریو دو ژانیرو

سواحل زیبا ریودو‌ژانیرو با داشتن هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس، مراکز تجاری متعدد و امکانات تفریحی و رفاهی عالی به عنوان یکی از رومانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین اقامتگاه دنیا شناخته می‌شود. این منطقه با داشتن سواحل زیبای مرجانی، جنگل‌های سرسبز و آب و هوایی خوش یکی از آرام‌ترین و دنج‌ترین نقاط دنیا برای سفرهای دو نفره عاشقانه زوجین به شمار می‌رود.

از جمله تفریحات این مکان می‌توان به غواصی، شنا، قایقرانی، ویس بوردینگ، کایاکینگ، جت اسکی ، خدمات ماساژ و اسپا، جکوزی، بیلیارد و غیره اشاره کرد. همچنین، گردشگران می‌توانند با اجاره یک قایق یا کشتی تفریحی در اطراف این سواحل زیبا سفری مهیج در آب‌های آرام اقیانوس اطلس تجربه کنند.

تور برزیل-کاماپرس

تجربه استثنایی ترین غذاها در تور برزیل

گردشگران می‌توانند در تور برزیل طعم‌های شگفت‌انگیزی از غذاهای متنوع را بچشند و با فرهنگ و ذائقه غذایی مردم این کشور به خوبی آشنا شوند. همچنین، آنها می‌توانند ضمن لذت بردن از طعم خوش غذاهای برزیلی، اوقات خوشی را در این سفر سپری کنند.

پنیر دلمه ای

پس از یک روز خسته کننده از تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در سواحل شنی سفید اقیانوس آرام، خوردن پنیر دلمه‌ای بر کناره ساحل می‌تواند به خوبی خستگی را از تن شما رها سازد. پنیرهای دلمه‌ای یک میان وعده لذیذ است که عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد. این خوراکی خوشمزه آنقدر خوشمزه است که نه تنها مردم برزیل بلکه گردشگران نیز عاشق آن هستند.

تور-برزیل-کاماپرس

پاستیل

این غذای خوش طعم با پاستیل‌های محبوب رنگارنگ بسیار متفاوت است. این غذای خیابانی همانند پیراشکی بوده و از گوشت، پنیر، کلم و ادویه‌های مخصوص تشکیل می‌شود. این غذا بیشتر به عنوان میان وعده‌ای برای صبحانه سرو می‌شود، اما در هر لحظه از شبانه روز می‌توانید آن را با خرید از رستوران‌ها نوش جان کنید.

تور-برزیل-کاماپرس

کیبه

کیبه نوعی کباب لبنانی بوده که از سالیان دور در برزیل طبخ می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. این غذا در فرهنگ آشپزی مردم برزیل جایگاه ویژه‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده بره یا گوساله به همراه سبزیجات تازه و ادویه‌های مخصوص تهیه می‌شود و سپس با سرخ شدن در روغن، حالتی ترد و خوش طعم به خود می‌گیرد. این غذای خوشمزه پس از پخت کامل در کنار سس مخصوص و تکه‌های لیمو ترش سرو می‌شود.

تور-برزیل-کاماپرس

بهترین زمان سفر به برزیل

برزیل در تمامی طول سال زیبا و دیدنی است و شگفتی‌های خاص خود را دارد. اگر ترجیح می‌دهید سفری ارزان قیمت داشته باشید، بهترین زمان سفر به برزیل در فصل زمستان از ماه‌های ژوئن تا آگوست است. از آن جایی که این کشور در آب و هوای گرمسیری دارد، آب و هوا در زمستان بسیار ملایم است.

برزیل از لحاظ آب و هوایی بسیار متنوع بوده و بهترین زمان تور برزیل بین ماه‌های دسامبر تا مارس است که هوا به نسبت گرم بوده و رطوبت بسیار کمی در جریان است. در این زمان طبیعت سبز بر فضای این کشور حاکم است و بارندگی بسیار کاهش پیدا می‌کند. جریان این هوای معتدل در برزیل باعث می‌شود، گردشگران به راحتی در ساحل قدم بزنند و از زیبایی‌های طبیعت و ساحل آن لذت ببرند.

بازدید از بهترین جاذبه های دیدنی برزیل همراه با علاءالدین تراول

متقاضیان رزرو تور برزیل و سایر تورهای داخلی، آسیایی و اروپایی می‌توانند با مراجعه به سایت علاءالدین تراول تور مورد نظر خود را در کمتر از یک دقیقه به صورت آنلاین رزرو کنند. همچنین، متقاضیان سفر به برزیل می‌توانند در راستای رزرو بهترین تور و رزرو لوکس‌ترین هتل‌های این کشور از کارشناسان مجرب آژانس گردشگری علاءالدین یاری بجویند و برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه به آدرس www.alaedin.travel.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02174495 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آشنایی با برزیل و جاذبه های دیدنی آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز