پژو پارس سال به مدار گرانی برگشت

لست سکند

قیمت پژو پارس سال بر خلاف روزهای قبل که قیمت خودرو در یک روند نزولی حرکت می کرد، روند صعودی داشت و گران شد. قیمت پژو پارس امروز حدود ۲۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار نشان می دهد گرانی ها فقط مختص پژو پارس نیست. بررسی وضعیت بازار نشان می دهد قیمت بیشتر محصولات ایران خودرو و سایپا بین یک تا ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

مثلا پژو پارس اتومات حدود ۵ میلیون و سمند سورن هم حدود ۴ میلیون گران تر از دیروز شده است. قیمت پراید ۱۱۱ هم به حدود ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ هم با ۱۰۹ میلیون تومان قیمت در بازار خودرو معامله می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

این افزایش قیمت در حالی رخ می دهد که بازار خودرو تازه از شوک قیمت گذاری جدید بیرون آمده بود و فعالان بازار پیش بینی می کردند، قیمتها در یک روند نزولی حرکت می کند.

راز آسمان پایتخت

پژو پارس اتومات و سمند سورن در بازار چند؟

در حال حاضر قیمت پژو پارس اتومات حدود ۳۱۰ میلیون تومان است. سمند سورن هم با ۴ میلیون افزایش قیمت حدود ۲۳۴ میلیون تومان فروخته می شود.قیمت پژو ۴۰۵ هم حدود ۱۸۵ میلیون تومان است.

پژو پارس سال با ۴ میلیون افزایش حدود ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو پارس دو گانه سوز هم با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس دو گانه سوز هم حدود ۱۸۶ میلیون تومان است.

ارزان ترین پراید بازار چند؟

پراید ۱۳۱ با ۱۰۹ میلیون تومان در حال حاضر ارزان ترین پراید در بازار خودروست. پراید ۱۱۱ هم با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. پراید ۱۵۱ پلاس هم با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد. پراید ۱۳۲ هم حدود ۱۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز