پژو پارس سال و سمند سورن در بازار چند؟

قیمت پژو پارس سال ، سمند سورن و بیشتر محصولات ایران خودرو با اینکه نسبت به دو سه روز گذشته کاهش داشته است، اما نسبت به قیمتهای اول دی ماه حدود ۵ تا ۳۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار نشان می دهد برخلاف یکی دو روز گذشته که قیمت خودروها افزایش پیدا کرده بود، از امروز صبح قیمت بعضی از خودروها با کاهش روبرو شده است. مثلا قیمت بیشتر محصولات ایران خودرو بین ۱ تا ۱۰ میلیون تومان کمتر شده است.

البته فعالان بازار معتقدند فعلا فقط کاهش و افزایش قیمت رخ می دهد و آن طور که باید معامله ایی انجام نمی شود و همچنان خریداران منتظر هستند قیمتها کمتر شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

قیمت پژو پارس و ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار چند؟

آریاک سفر

در حال حاضر پژو پارس سال با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در اولین روز دی ماه ۱۹۴ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم حدود ۱۹۰ میلیون تومان است.

این در حالی است که این خودرو پرطرفدار در اول دی ماه با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان فروخته می شد. قیمت سمند سورن هم حدود ۲۳۰ میلیون تومان است، اما اول دی ماه قیمت این خودرو حدود ۲۲۵ میلیون تومان قیمت داشت.

پژو ۲۰۷ دنده ای هم در ۳ هفته گذشته حدود ۱۴ میلیون تومان گران تر شده است. این خودرو در حال حاضر حدود ۳۱۷ میلیون تومان قیمت دارد،‌اما اول دی ماه با قیمت ۳۰۳ میلیون تومان معامله می شد.

قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ چقدر افزایش داشته است؟

پراید ۱۱۱ در حال حاضر با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان فروخته می شود. این خودرو اول دی ماه حدود ۱۲۰ میلیون تومان قیمت داشت. پراید ۱۳۱ هم در حال حاضر حدود ۱۰۵ میلیون تومان قیمت دارد یعنی ۴ میلیون گران تر از قیمتهای اول دی ماه.

به گزارش خبر آنلاین، قیمت تیبا ۲ هم حدود ۱۲۷ میلیون تومان است. این خودرو اول دی ماه با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان معامله می شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز