پژو 206 تیپ دو 10 میلیون تومان گران تر شد؛ حرکت معکوس بازارهای خودرو و ارز

قیمت خودرو بی توجه به روند کاهشی ارز، دوباره در مسیر گرانی حرکت می کند، تا جایی که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در یکی دو هفته گذشته روزهای نا آرامی پشت سر گذاشته است. بعد از تغییر فرمول قیمت گذاری، قیمت انواع خودرو بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت، اما خبر مخالفت دیوان محاسبات با شورای رقابت درباره افزایش قیمت کارخانه خودرو باعث شد قیمت خودرو کاهش پیدا کند و قیمتها دوباره به قیمت قبل از مصوبه شورای رقابت رسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

اما بعد از گذشت یک هفته از ماجرای تغییر فرمول خودرو و افرایش قیمت آن و کاهش قیمتها، رصد بازار از تغییر حرکت بازار خودرو به سوی گرانی خبر می دهد. قیمت خودرو در چند سال گذشته همگام با قیمت ارز حرکت می کند، اما این بار عکس ماجرا اتفاق افتاده است. قیمت دلار رو به کاهش است، اما قیمت خودروهای پرطرفدار بازار همچنان گران تر می شود.

پراید ۱۱۱ و پراید ۱۵۱ چقدر گران شدند؟

آریاک سفر

انواع مدلهای پراید در یک هفته اخیر ۲ تا ۴ میلیون تومان گران شده اند. پراید ۱۱۱ در حالی به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است که این خودرو در هفته گذشته ۱۲۲ میلیون تومان قیمت داشته است .

پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ در حالی ۱۰۸ میلیون تومان قیمت دارند که این دو مدل پراید در هفته گذشته به قیمت ۱۰۴ میلیون تومان معامله می شدند. پراید ۱۵۱ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است.

در این بین اما پراید ۱۵۱ پلاس نیز از این افزایش قیمت ها در امان نمانده است و این خودرو از ۱۱۶ میلیون تومان در هفته گذشته به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار چند؟

گروه پژو یکی دیگر از گروه هایی است که در این مدت افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند . پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است . پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۴۵ میلیون تومان در هفته گذشته به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است .

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی از ۱۷۶ میلیون تومان ۱۸۶ میلیون تومان معامله می شود. در بین انواع خودروهای گروه سمند نیز سمند سورن در حالی ۲۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در هفته گذشته به قیمت ۲۲۸ میلیون تومان معامله می شده است.

خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ به قیمت ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو در هفته گذشته ۷۹۹ میلیون تومان قیمت داشته است .

اخبار پربازدید امروز : 

تیبا ۲ چقدر گران شده است؟

در بین انواع خودروهای گروه تیبا نیز قیمت تیبا ۲ از ۱۲۲ میلیون تومان در هفته گذشته به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است .تیبا صندوقدار نیز در حالی ۱۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در هفته گذشته ۱۱۳ میلیون تومان قیمت داشته است.

به گزارش خبر آنلاین خودروهای تیبا ۲ پلاس و تیبا صندوقدار پلاس نیز با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی امروز به ترتیب به قیمت ۱۳۴ و ۱۲۲ میلیون تومان رسیده اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پژو 206 تیپ دو 10 میلیون تومان گران تر شد؛ حرکت معکوس بازارهای خودرو و ارز

  1. پارسا گفته:

    من نمی‌دونم این خبرا ازکجا بیرون میاد،امروز،۲۲/۱۰/۹۹توسایت دیوار ۲۰۶تیپ ۲گذاشته ۱۸۶تمن که باچونه زنی خیلی پایین ترهم میاد تو وضع راکد بازار،سایتای خودمون هم دنبال حاشیه هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز