ارزان ترین ماشین های لباسشویی اسنوا و آبسال در بازار چند؟

ارزان ترین ماشین لباسشویی پرفروش بازار ، ماشین لباسشویی آبسال مدلREN7012 است که حدود ۶ میلیون ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، ارزان ترین ماشین های لباسشویی که طرفداران زیادی هم در بازار لوازم خانگی دارند، تولید ایران هستند. برندهای اسنوا، آبسال، پاکشوما با قیمتهای پایین تری که نسبت به برندهای خارجی دارند، جزو پرفروش های بازار هستند. اما در بین این ماشین های لباسشویی پرفروش، ارزان ترین ها با چه قیمتهایی معامله می شوند؟

اخبار مهم امروز را بخوانید 

ارزان ترین ماشین های لباسشویی

یکی از ارزان ترین ماشین های لباسشویی بازار ، ماشین لباسشویی آبسال مدلREN7012 است که با قیمت ۶ میلیون ۷۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE با قیمت ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی معامله می شود.

آریاک سفر

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W هم حدود ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی جی پلاس مدل j8250w با قیمت ۱۰ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل TFU-74401 هم با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان فروخته می شود. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84401 هم حدود ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA هم با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. ماشین لباسشویی اسنوا مدل واش این واش هم با قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی معامله می شود.

ماشین لباسشویی تایتان ال جی مدل WM-946SS با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان تا ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : آبسالاسنواال جیپاکشومادوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز