زمزمه لغو شهرآورد استقلال و پرسپولیس به دلیل شدت آلودگی هوا

لست سکند

اخباری در رسانه ها و شبکه های مجازی در حال انتشار است که از قوت گرفتن احتمال لغو دربی استقلال و پرسپولیس حکایت می کند.

به گزارش کاماپرس، بررسی وضعیت آلودگی هوا در مناطق مختلف تهران طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط ایستگاه های تعیین آلایندگی ، نشان می دهد در حال حاضر – ساعات شامگاهی یکشنبه 21 دی ماه 1399 – شاخص آلودگی در منطقه 21 تهران 181 و در منطقه 22 تهران این شاخص 178 است.

این درحالیست که استادیوم آزادی محل برگزاری شهرآورد بزرگ تهران در تقریبا در مرز مناطق 21 و 22 تهران قرار دارد و با توجه به سکون فعلی هوا احتمال افزایش آلاینده های مختلف در این منطقه تا ساعت 16 و 15 دقیقه فردا دوشنبه – زمان برگزاری دربی –  دور از ذهن نیست.

راز آسمان پایتخت

فعالیت ورزشی در هوای آلوده – بالاتر بودن شاخص آلایندگی از 200 – می تواند برای ورزشکاران خطرناک باشد و معمولا در چنین شرایطی مسابقات ورزشی لغو می شوند به همین دلیل احتمال لغو دربی تهران نیز وجود دارد ، خصوصا این که این دربی در شرایط کرونایی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و لغو آن با سردرگمی و انتقاد تماشاگرانی که بلیط بازی را خریداری کرده اند نیز مواجه نمی شود.

تاکنون مراجع رسمی همچون استانداری تهران در مورد لغو این مسابقه موضعی نگرفته اند و خبرهای منتشر شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیز گمانه زنی در این باره است.

مرتبط با : استقلالپرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز