پژو ۲۰۶ صندوق دار و تیبا ۲ در بازار چند؟

پژو ۲۰۶ صندوق دار بعد از کاهش نرخ خودروهای داخلی با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان معامله می شود. تیبا ۲ هم با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو طبق روال دو سه روز گذشته رو به کاهش است. کاهش قیمت دلار و ورود آن به کانال 24 هزار تومانی یکی از مهمترین دلایل نزول قیمت خودروهای داخلی است.البته این روند نزولی باعث نشده بازار خودرو رونق بگیرد. به گفته فعالان بازار خودرو بازار هنوز سوت و کور است و خرید و فروش چندانی در بازار انجام نمی شود.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره کاهش قیمت خودرو در چند روز گذشته می گوید:« قیمت ها در بازار خودرو به شدت عقب نشینی کرده است. به طوری که نسبت به هفته گذشته قیمت ها ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان کاهش داشته است. البته تعداد معاملات نیز به همان نسبت کاهش یافته است چرا که این کاهش باعث می شود خریداران از خرید خودداری کنند و به همان میزان فروشنده ها نیز به علت اینکه خودرو را به قیمت بالاتر خریداری کرده اند از فروش خودداری می کنند.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

به گفته موتمنی قیمت خودروهای وارداتی هم به موازات قیمت خودروهای داخلی کاهش یافته است و پیش بینی می شود این کاهش قیمت ها ادامه دار باشد. موتمن می گوید:« آزاد سازی واردات خودرو می تواند تاثیرات زیادی در بازار خودرو داشته باشد، اگر واردات آزاد شود ممکن است قیمت ها مجدد کاهش یابد. از طرفی با توجه به اینکه قیمت دلار هم رو به پایین است می توان گفت که قیمت ها کمتر هم می شود.»

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ صندوق دار و پژو پارس سال چند؟

قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار در حال حاضر ۲۴۸ میلیون تومان است. پژو پارس هم با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان معامله می شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان به فروش می رسد. پژو ۲۰۷ اتومان هم ۴۰۵ میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا ۲ و پراید ۱۳۱ در بازار چند؟

رصد بازار نشان می دهد هر دو مدل هاچ بک و سدان تیبا افت قیمت دو میلیون تومانی در بازار داشتند. تیبا با قیمت 127 میلیون و تیبا صندوقدار با قیمت 120 میلیون تومان معامله شد.
پراید 131 نیز رکوردار افت قیمت در میان محصولات سایپا را به خود اختصاص داده است. البته پس از چند روز افت، روند نزولی قیمت این خودرو متوقف شد و این خودرو در کانال 108 میلیون تومان در بازار معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز