قیمت روز بیت کوین 13 بهمن 1401/ بیت کوین خیز برمی دارد؟

لست سکند

بیت کوین از نیمه کانال 23 هزار دلاری عبور کرده و در حال رسیدن به کانال بالاتر است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 328 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 23 هزار و 789 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در ماه ژانویه عملکرد خوبی را به جا گذاشت و هر چند که در برخی از روزهای این ماه اصلاح قیمتی داشت، اما در کل از محدوده 20 هزار دلاری عقب نشینی نکرد و اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. بسیاری از سرمایه گذاران کلیدی بیت کوین معتقدند که در ماه فوریه نیز احساسات نسبت به این رمزارز همچنان صعودی باقی خواهد ماند. در واقع اگر ریزش قیمتی هم رخ دهد، باز هم برای بازار پرنوسان کریپتو کاملا طبیعی خواهد بود. تنها در صورتی شاخص ترس و طمع دوباره به محدوده ترس شدید برمی‌گردد که کاهش ناگهانی و مداوم نرخ بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اتفاق بیفتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی از تحلیلگران بازار رمزارزها بر این باورند که ریزش چند روز گذشته قیمت ارزهای دیجیتال مهم بازار، دورخیزی برای آغاز یک روند صعودی قوی‌تر است. طبق نتایج تحلیل موسسه کریپتوکوانت، نسبت ارزش کنونی بازار رمزارزها به ارزش تحقق یافته آن، بیانگر شروع یک روند صعودی دیگر در روزهای آینده خواهد بود. در حال حاضر عدد مذکور 1.14 است، در صورتی که این مقدار از 3.7 پیشی بگیرد، بازار به سقف خود نزدیک می‌شود. اگر این عدد از 1 کمتر شود، بازار در حال نزدیک شدن به کف خود است. از آنجایی که این عدد اکنون اندکی از 1 بیشتر شده، خوش بینی نسبت به تداوم روند رو به رشد قیمت رمزارزهای مهم بازار بیشتر شده و به نظر وضعیت صعودی ادامه پیدا کند.

یکی از امکانات سایت اوکی اکسچنج را بشناسید

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین به صورت سریع و در کمترین زمان ممکن هستید امکان مراجعه به وبسایت داخلی اوکی اکسچنج را دارید. گزینه تبادل سریع، یک مورد مناسب برای افرادی است که مایل به تبادل سریع رمزارز مورد نظر خود هستند. کاربران با استفاده از این گزینه و بدون واسطه در کمترین زمان امکان معامله ارز دیجیتال را دارند و این رمزارز بلافاصله به حساب کاربری آن‌ها فرستاده می‌شود. سایت اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای معامله انواع رمزارزها است و تیم پشتیبانی این مجموعه همواره همراه مشتریان خود هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز