قیمت روز بیت کوین 10 بهمن 1401/ رمزارز مشهور جهش قیمتی چشم گیری خواهد داشت؟

لست سکند

قیمت بیت کوین طی یک هفته اخیر حول و حوش کانال 23 هزار دلاری قرار گرفته است. اکنون نیز نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 517 دلار کم شده و در محدوده 23 هزار و 290 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون عملکرد خوبی داشته و توانسته بخشی از کاهش قیمتی به وجود آمده در سال 2022 را جبران کند. اما در برخی از روزهای این مدت زمان نیز، ریزش قیمتی داشته و کانال‌های بالاتر را از دست داده است. با این حال بیشتر کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها نسبت به بهبود بیشتر وضعیت بیت کوین و به طور کلی بازار رمزارزها امیدوار هستند. حتی برخی از تحلیلگران بر این باورند که در آینده نزدیک یک بریک اوت صعودی قدرتمند از بیت کوین اتفاق خواهد افتاد. اما در صورتی این رشد قابل توجه قیمت بیت کوین رخ خواهد داد که رمزارز مذکور از برخی سطوح کلیدی عبور کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که بیت کوین بتواند مرز قیمتی 23 هزار و 400 دلاری را پشت سربگذارد و به بالای این محدوده مقاومتی دست پیدا کند، رشد نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود. اما در صورتی که نرخ بیت کوین توانایی فتح مرز قیمتی مذکور را نداشته باشد، احتمال عقب نشینی بیشتر آن نیز وجود دارد. براساس تحلیل فنی، در صورت باقی ماندن نرخ بیت کوین پایین مرز 23 هزار و 400 دلاری، این ارز دیجیتال بین محدوده 20 هزار تا 23 هزار و 400 دلاری نوسان خواهد داشت. تاکنون بیت کوین عملکرد مثبتی را از خود به نمایش گذاشته و تحلیلگران امید دارند که باز هم این ارز دیجیتال بتواند از مرز قیمتی مذکور عبور کند.

ویژگی‌های سایت معتبر رمزارزی چیست؟

اگر قصد خرید و فروش رمزارزهای مختلف را از ایران دارید، برای این کار بهتر است به وبسایت‌های معتبر در این خصوص مراجعه کنید. وبسایت‌هایی که از آخرین سیستم امنیتی دنیا برای حفاظت از اطلاعات فردی و هویتی کاربران استفاده کنند و خدمات خود را با کارمزد مناسبی ارائه دهند. اوکی اکسچنج یک سایت مناسب درخصوص معاملات انواع ارز دیجیتال است که امکانات امنیتی مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. افراد با ورود به این وبسایت امکان خرید هر نوع رمزارزی را دارند و در صورت بروز مشکل در جریان خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال می‌توانند از پشتیبانی این مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز